Rabu, 29 Disember 2010

Mencari Santa Claus Berhampiran Pokok Krismas ?

Haha. Tajuk tak boleh belah kan? Mentang mentang krismas tak habis lagi. Adeh. Tanpa melengahkan masa lagi, terima la koleksi gambar aku yang sedang mencari santa claus kat sekitar pokok krismas ni. Konon konon ah. Mari enjoy sampai muntah! Haha. :)













potpetpotpet : Aku dah jatuh cinta dengan diri sendiri. Boleh? =.=

29 ulasan:

Misshy Innz berkata...

kenapa lah diri ini pulang awal ritu =.='

Puteri Iqa Izyan berkata...

huhu. model pokok krismas FREE ;))

FarhanaDr berkata...

Hahahahahahahahaha.. Jatuh chenta ngan diri sendiri??? I like.. Memang penuh gaya mutu dan keunggulan.. Ho Ho Ho!!

Admiral Hafiz berkata...

shopping komplex manalah ko posing ni...



Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

Eazy Izzuddin berkata...

mane 1 santa nya hehe
xD

Izyanti berkata...

pon boleyy klo jatuh cinta kt diri sendiri. haha.

Mra Mastura berkata...

love urself b4 u love someone else.. hehe..

jumpe ke tak santa?

SANDRA AZWAN: Fashion Designer berkata...

boleh jer...haha

nama.aku.lynn berkata...

bahaya niiihh..jatuh cinta dgn diri sndiri..haihh~

mR.sYaH berkata...

xnmpk mcm mencari pun.. hahah..

Ain Atika berkata...

laaa...mana santa nya? entah entah u santa kan? hah baik ngaku !

Qarl berkata...

ha ha ha

komen i tuk blog2 yg i singgah tgh pagi buta ni i nk gelak ha ha ha

boleh kan>

mr.syazwan berkata...

Korang Tahu Tak semua gambar ini koleksi hp je??

hebatkan! *main teka je ni..haha

=_=

adrinaqamarina berkata...

well zami, kte pon dah lama jatuh cinta dengan diri sendiri.

semakin hari semakin jatuh cinta dengan diri~

zami, nanti post la pasal adik zami una tu, haha, dah lama kot tak tengok pict dye~

little white diary berkata...

jumpe tak santa claus tu??..ngee..

kembatolo™ berkata...

gilaaa.. ade jugak orang ceni. haha

Fariq berkata...

kahkahkah,, tajuk je pon dah nak pecah perut,, abes tu jumpe tak santa claus??

nizam berkata...

haha
hebat la santa claus ade kat Mid Valley,teruskan mencari,never give up
XD

Asrul "iLham" Sany berkata...

cute entry

Sophia Rani berkata...

memang teringin nak jadi model pokok krismas yerp.. ^___^

Nur berkata...

nih model berbayar ke tak nih...

ye ke jatuh cinta ngan diri sendiri..hahaha

Nisa A. berkata...

ahaaaa zami, amacam??
jumpe kat pokcik santa nye???
ehehehee~

mahirahnazlim berkata...

ahaha jumpa la santa claus anda .

zixol berkata...

taun depan boleh la santa klos pencen dgn gembire sebab da ade apprentice!

Shag berkata...

Shag jumpa santa klos time tgh shopping. Haha. Tapi dia tak kasi Shag hadiah pun. Adeq Shag yg dapat. Gula gula je :P

Farhana Sahri berkata...

boleh je jatuh cinta ngn diri sndir..mmg spatotnye..=)

ilman hizami berkata...

malaya next top model!
hahaha.
:D

kechixx berkata...

cikgu jumpa tak santa klon tu?heheeee..

intanurulfateha berkata...

arghhh mcm model!
nak sainnnnnnnnn~! :P

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com