Jumaat, 31 Disember 2010

Contest Baju Sama By Ika Puk Puk



Anak sapa la ni. Cepat mengaku!!! Haha.


Adeh. Kau mampu nak pakai baju meriah meriah macam ni? Haha. Ni gambar masa kitorang masuk boria sebagai wakil UPSI bersempena dengan Festival Kebudayaan Universiti Universiti Malaysia (FEStKUM) hari tu. Gambar ni diambil pada 19hb Disember 2010. Masa ni majlis perasmian penutupan. Bertepatan dengan kehendak contest ni, aku telah memilih gambar aku dan kawan kawan yang sedang memakai persalinan boria. Eh. Ni bukan persalinan badot okay? Benci kau. =.=


Contoh la kan, kau gi kenduri dengan keluarga kau. Lepas tu, satu keluarga kau pakai baju yang sama. Mesti ada Joyah, Bedah mahupun Senah dok tanya eh eh boria ke secara tepat ke muka kau. Haaa ... Kalau aku dan kawan kawan pakai baju meriah meriah macam dalam gambar ni, lepas tu gi kenduri tu, dijamin Joyah, Bedah mahupun Senah tak boleh nak tanya eh eh boria ke sebab??! Dah memang boria pon!!! Duh. =.=



potpetpotpet : Siapa nak pakai baju ni? Aku nak bagi ni. Ada berani? :)

13 ulasan:

adrinaqamarina berkata...

muat ke zami? haha. kalau muat oke jeee

mr.syazwan berkata...

menurut fakta yg dibaca kan zami

org2 yg pakai baju BORIA ni

akan jd BOYOT betul ke???

haahahahahahha

=_=

Nur berkata...

bleh tak nak like komen mr syazwan??hahahhaa

Mknace berkata...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

Mra Mastura berkata...

mra nak like abg wan nye komen leh x zami? ^_______________^ *mode kejam. haha..

AiDa AzRyN berkata...

hehe.. segak ar laki yang sebelah kiri...^^

ardinihumaira berkata...

meh dni pakai. ada bran? miahaha lariksssssss

Nur Azila Ismail berkata...

hehe . blum cukup berani lg :)

anith chan berkata...

boria :)

Haziq Yaacob berkata...

gila style lah gmbr tu :p

ika puk puk berkata...

thanks join contest ika..
huhuhuhu..
lawa baju =)
gudluck!!!

Shag berkata...

Woah~ Good Luck, Zami ;)

SnowladieS berkata...

hahahahaha zami! apsal la comel sgt bju nye .. -.-" pakai la bju ni kat midvalley? hehehe

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com