Selasa, 5 Oktober 2010

Contest Senyuman Maneh | Gelak Boleh ?



Contest Senyuman Maneh ini dibawakan oleh Gadis Kampung Separa Bandar. Meh la join ! Tersangat mudah kalau kau nak masuk contest ni. Kau tak perlu nak gi mencangkul sepenuh hati semata-mata nak buat lima puluh lima batas kat kebun kau tahu. Siriyes aku siriyes. Kau cuma perlu pinjam kamera entah siapa siapa. Lepas tu kau try senyum senyum kambing sambil tekan laju laju button snap kamera tu. Haaa ... Upload lah gambar tu. Sonang jo. Apo laie tunggu ? Jom lah ! XD


Amboi. Senyum maneh macam beskot kering tambah gula. Haha.

Tu dia gambo aku dengan adik paling bongsu, Husna nama dia. Haish ... Dia senyum lagi maneh daripada aku. Tak aci betol. Haha. Eh. Siapa nak join ? Sila sila. Aku nak tag dua orang lah. Boleh ? Mereka yang maneh lagi bertuah tuah tuah ialah :


potpetpotpet : Senyum lah. Oh. Gelak pun boleh. Sukahati kau lah nak buat apa. XD

23 ulasan:

  1. sungguh rajin masuk contest!

    bagus!

    BalasPadam
  2. Kikiki.. Adek gamarina kene tag.. Kikiki.. Gud luck.. Nak masuk gak laa.. Nak challenge zami.. :p

    BalasPadam
  3. alamak...tieha macam nampak nama tieha je kat ctu....agagagaga~~~
    neway thanx !

    BalasPadam
  4. ur adik comel!! cepat crop n buang gmbr u ni..hahaha..letak gmbr ur adik je!hehehhe..joking dear!

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. comel ! comel ! comel ! adek awk tu comel laaaa.. ^__^
    org sebelah dye? hmmm.. comel ke? hahaha..

    http://impianamayana.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. hoho~! terkejut sebantar ada nama qamarina kat situ.

    chumil la husna, husna, hizami, hizami husna. haha. kim salam oke!

    BalasPadam
  8. @adrinaqamarina

    haha.
    tak perlu nak terkejut.
    :P
    eh.
    ni kirim salam siapa ?
    husna @ hizami ?
    haha~

    BalasPadam
  9. join contest lg nmpak...gudluck2... =p

    BalasPadam
  10. zami ko kena telan seguni gula..kompem menang senyuman termanis ..hee
    gud luck bebeh~

    BalasPadam
  11. @rizal jabai

    takut kencing manis pulak dah.
    XD

    BalasPadam
  12. yeay!zami join contest ni!!
    aah la.husna lagi omey!~ X)

    goodluck!

    BalasPadam
  13. maneh..maneh..tp husna lg maneh..har harrrr~

    BalasPadam
  14. haha...buat2 tanya plak tau kat mana... slma ni ldik silent reader jek...hehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com