Selasa, 5 Oktober 2010

Contest Senyuman Maneh | Gelak Boleh ?



Contest Senyuman Maneh ini dibawakan oleh Gadis Kampung Separa Bandar. Meh la join ! Tersangat mudah kalau kau nak masuk contest ni. Kau tak perlu nak gi mencangkul sepenuh hati semata-mata nak buat lima puluh lima batas kat kebun kau tahu. Siriyes aku siriyes. Kau cuma perlu pinjam kamera entah siapa siapa. Lepas tu kau try senyum senyum kambing sambil tekan laju laju button snap kamera tu. Haaa ... Upload lah gambar tu. Sonang jo. Apo laie tunggu ? Jom lah ! XD


Amboi. Senyum maneh macam beskot kering tambah gula. Haha.

Tu dia gambo aku dengan adik paling bongsu, Husna nama dia. Haish ... Dia senyum lagi maneh daripada aku. Tak aci betol. Haha. Eh. Siapa nak join ? Sila sila. Aku nak tag dua orang lah. Boleh ? Mereka yang maneh lagi bertuah tuah tuah ialah :


potpetpotpet : Senyum lah. Oh. Gelak pun boleh. Sukahati kau lah nak buat apa. XD

23 ulasan:

Rozana Razali berkata...

gud luck.. =)

Hizami Rahim berkata...

thanks.
XD

Qarl berkata...

sungguh rajin masuk contest!

bagus!

Hizami Rahim berkata...

@Qarl

haha.
takde kerja.
=_=!

FarhanaDr berkata...

Kikiki.. Adek gamarina kene tag.. Kikiki.. Gud luck.. Nak masuk gak laa.. Nak challenge zami.. :p

Hizami Rahim berkata...

@FarhanaDr

jom lah !
XD

tieha ismail berkata...

alamak...tieha macam nampak nama tieha je kat ctu....agagagaga~~~
neway thanx !

Roxy zai berkata...

ur adik comel!! cepat crop n buang gmbr u ni..hahaha..letak gmbr ur adik je!hehehhe..joking dear!

N.A.D.. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
N.A.D.. berkata...

comel ! comel ! comel ! adek awk tu comel laaaa.. ^__^
org sebelah dye? hmmm.. comel ke? hahaha..

http://impianamayana.blogspot.com/

Hizami Rahim berkata...

@tieha ismail

haha.
yeah !
that's ur name.
:D

adrinaqamarina berkata...

hoho~! terkejut sebantar ada nama qamarina kat situ.

chumil la husna, husna, hizami, hizami husna. haha. kim salam oke!

Hizami Rahim berkata...

@Roxy zai

haha.
sampai hati.
wuuu ...
T-T

Hizami Rahim berkata...

@N.A.D..

orang sebelah dia hensem.
:P

Hizami Rahim berkata...

@adrinaqamarina

haha.
tak perlu nak terkejut.
:P
eh.
ni kirim salam siapa ?
husna @ hizami ?
haha~

an_nisa89 berkata...

join contest lg nmpak...gudluck2... =p

rizal jabai berkata...

zami ko kena telan seguni gula..kompem menang senyuman termanis ..hee
gud luck bebeh~

Hizami Rahim berkata...

@an_nisa89

isk.
mana tahu ni ?
haha.
XD

Hizami Rahim berkata...

@rizal jabai

takut kencing manis pulak dah.
XD

mRa berkata...

yeay!zami join contest ni!!
aah la.husna lagi omey!~ X)

goodluck!

aliesha kirana berkata...

maneh..maneh..tp husna lg maneh..har harrrr~

an_nisa89 berkata...

haha...buat2 tanya plak tau kat mana... slma ni ldik silent reader jek...hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

thanks join contest =)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com