Isnin, 20 September 2010

Soal Siasat Edisi Hari Raya Aidilfitri

1. Raya tahun ni jatuh pada hari apa ?
Hari Jumaat. Penghulu segala hari. Cettt. Ayat nak ustaz.

2. Berapa umur anda pada raya tahun ini ?
22 tahun. Siriyes aku terkejut apahal macam dah tua ni padahal muka remaja lagi. Adeh.

3. Koleksi duit raya terbanyak ?
Ratus ratus lah jugak. Tapi tak berapa cukup nak beli blackberry. Boleh ? Haha.

4. Baju raya warna apa dan berapa pasang ?
Warna hijau. Baju Melayu ada sepasang sahaja.

5. Kueh raye ape yang korang pakar buat?
Corn flakes bersalut coklat.

6. Hidangan wajib semasa raya ?
Rendang ayam.

7. Kueh dan hidangan feveret korang time raye
Lontong. Haha. Pelik kah ? Kampung aku kat Batu Pahat buat lontong hari raya pertama.

8. Raye tahun nih meriah tak ?
Meriah lah jugak. Siap ada BBQ lagi.

9. Raya paling meriah tahun bile ?
Tahun ni. Haha.

10. Raya keberapa sambut dengan pasangan ?
Takde pasangan. Baju Melayu pun sepasang. Ada kaitan kah ?

11. Pernah dapat kad raya ? Yang paling banyak berape ?
Pernah. Haish. Banyak sampai tak sempat nak kira berapa. Bersepah-sepah kat lantai, kat dinding, kat tingkap, kat dapur serta kat tandas. Gila kau.

12. Berape kad raye korang dapat tahun nih ?
Sekeping sajo. Sekian. Kecewa betul.




potpetpotpet: Thanks Nisa. Tunggu raya haji pulak lepas ni.

17 ulasan:

adrinaqamarina berkata...

gambar bawah tu cantik jugak. haha

eh pandai buat cornflakes coklat! wah... suke nya!

ardinihumaira berkata...

:D dni raya tahun lepas paling meriah. raya tahun ni dapat duit rayasikit je. sobsss

Hizami Rahim berkata...

@adrinaqamarina

itu sajo yang tahu.
=_=!!

Hizami Rahim berkata...

@ardinihumaira

oh.
duit raya zami lagi sikit kot.
siriyes.
tapi meriah sbb dgn saudara-mara.
;)

AiDa AzRyN berkata...

Banyak wit raya ekau dapet?bagi kat den sikit.. haha

Hizami Rahim berkata...

@AiDa AzRyN

den dapek sikit sajo.
tak dapek den nak sodokah kat hang.
sorry la yo.
;P

aliesha kirana berkata...

tahun depan AK hantar kad raya kt Zami k.. hehehehe... kalau ade rezki..huhuhu~ AK pn dpt 2 kad raya jer..hehe~

Hizami Rahim berkata...

@aliesha kirana

wah.
boleh2.
;P
nak lima keping please.
haha~

rizal jabai berkata...

gila kau..kat tandas tampal kat raye...huahahahahaha
meriah meriah :P

Hizami Rahim berkata...

@rizal jabai

tahu takpe.
wallpaper.
;P

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

alamak...awe dapat gak soal siasat ni tapi dah tak ingat sape bagi..huhuh

tieha ismail berkata...

hahah..soal siasat habis-habisan nieyh...padan muka... =P

Hizami Rahim berkata...

@Nur Hawa Mohd Zin

haha.
ye ?
gi check balik.
;)

Hizami Rahim berkata...

@tieha ismail

tahu takpe.
berpeluh nak jawab.
;D

Syida Shukor berkata...

kad raya dapat satu , tapi msg berpuluh kan ? haha

Hizami Rahim berkata...

@Syida Shukor

haha.
tu lain kira.
:P

hari2 sbagai ocelot berkata...

jap2..
remaja kah hahahaha..

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com