Isnin, 20 September 2010

Soal Siasat Edisi Hari Raya Aidilfitri

1. Raya tahun ni jatuh pada hari apa ?
Hari Jumaat. Penghulu segala hari. Cettt. Ayat nak ustaz.

2. Berapa umur anda pada raya tahun ini ?
22 tahun. Siriyes aku terkejut apahal macam dah tua ni padahal muka remaja lagi. Adeh.

3. Koleksi duit raya terbanyak ?
Ratus ratus lah jugak. Tapi tak berapa cukup nak beli blackberry. Boleh ? Haha.

4. Baju raya warna apa dan berapa pasang ?
Warna hijau. Baju Melayu ada sepasang sahaja.

5. Kueh raye ape yang korang pakar buat?
Corn flakes bersalut coklat.

6. Hidangan wajib semasa raya ?
Rendang ayam.

7. Kueh dan hidangan feveret korang time raye
Lontong. Haha. Pelik kah ? Kampung aku kat Batu Pahat buat lontong hari raya pertama.

8. Raye tahun nih meriah tak ?
Meriah lah jugak. Siap ada BBQ lagi.

9. Raya paling meriah tahun bile ?
Tahun ni. Haha.

10. Raya keberapa sambut dengan pasangan ?
Takde pasangan. Baju Melayu pun sepasang. Ada kaitan kah ?

11. Pernah dapat kad raya ? Yang paling banyak berape ?
Pernah. Haish. Banyak sampai tak sempat nak kira berapa. Bersepah-sepah kat lantai, kat dinding, kat tingkap, kat dapur serta kat tandas. Gila kau.

12. Berape kad raye korang dapat tahun nih ?
Sekeping sajo. Sekian. Kecewa betul.




potpetpotpet: Thanks Nisa. Tunggu raya haji pulak lepas ni.

17 ulasan:

  1. gambar bawah tu cantik jugak. haha

    eh pandai buat cornflakes coklat! wah... suke nya!

    BalasPadam
  2. :D dni raya tahun lepas paling meriah. raya tahun ni dapat duit rayasikit je. sobsss

    BalasPadam
  3. @ardinihumaira

    oh.
    duit raya zami lagi sikit kot.
    siriyes.
    tapi meriah sbb dgn saudara-mara.
    ;)

    BalasPadam
  4. Banyak wit raya ekau dapet?bagi kat den sikit.. haha

    BalasPadam
  5. @AiDa AzRyN

    den dapek sikit sajo.
    tak dapek den nak sodokah kat hang.
    sorry la yo.
    ;P

    BalasPadam
  6. tahun depan AK hantar kad raya kt Zami k.. hehehehe... kalau ade rezki..huhuhu~ AK pn dpt 2 kad raya jer..hehe~

    BalasPadam
  7. @aliesha kirana

    wah.
    boleh2.
    ;P
    nak lima keping please.
    haha~

    BalasPadam
  8. gila kau..kat tandas tampal kat raye...huahahahahaha
    meriah meriah :P

    BalasPadam
  9. alamak...awe dapat gak soal siasat ni tapi dah tak ingat sape bagi..huhuh

    BalasPadam
  10. hahah..soal siasat habis-habisan nieyh...padan muka... =P

    BalasPadam
  11. kad raya dapat satu , tapi msg berpuluh kan ? haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com