+ -

Pages

Shahir AF8 Kemalangan

Raya tinggal beberapa hari lagi.


Neno neno neno ... Itu dia kesan khas daripada ambulans. Amacam ? Real tak bunyi dia ? Erk. Shahir AF8 terlibat dalam kemalangan kat lebuh raya di Sungkai, Perak. Masa tu hujan turun dengan lebat katanya. Dan Shahir AF8 macam mana ? Okay tak dia ? Jeng jeng jeng. Alhamdulillah. Shahir AF8 terselamat dengan jayanya. So don't worry be happy guys. Eh eh kau tahu Shahir AF8 bawa kereta apa ? Nissan Fairlady okayyy ...


Aku tanya Google, dia jawab ni dia Nissan Fairlady. Nangis !


To Shahir AF8, lepas ni bawa hati hati sikit. Yeah ! Bak kata pepatah, biar lambat asalkan selamat. After this sila bawa kereta kancil daripada mana-mana pusat latihan memandu sahaja. Boleh ? Haha. Apa apa pun, aku dah pernah mengalami benda yang sama. Aku dah pernah terlibat dalam kemalangan sebelum ni. Alhamdulillah. Aku takde apa apa. Dan aku tahu rasa dia. Kau nak tahu rasa apa ? Kau cuba kemalangan dulu. Susah nak gambarkan perasaan tu. Abstrak sungguh. Haha. Bye ! ;)


potpetpotpet: Belum cuba belum tahu. :P
5 Budak Lelaki Sebelah Pintu: Shahir AF8 Kemalangan Raya tinggal beberapa hari lagi. Neno neno neno ... Itu dia kesan khas daripada ambulans . Amacam ...

26 ulasan:

adrinaqamarina berkata...

tu ke kete dye menang af? eh shahir menang ke? haha. ketinggalan betol den!

Yayayong berkata...

betullah cakp student kau.
muka kau ni ada sikit2 muka shahir.
muahahah

iszieylyanziy berkata...

aha,,,iras ngn shahir??ade2,,ngee

Hizami Rahim berkata...

@adrinaqamarina

haha.
dia menang af.
tapi bukan kereta tu dia menang.
kereta lain.
:)

Hizami Rahim berkata...

@Yayayong

haha.
for real ?
nangis.
:)

Hizami Rahim berkata...

@iszieylyanziy

haha.
takde maknanya.
:P

Zuewairy berkata...

alhamdulillah.. dia xde pape;)

rizal jabai berkata...

bwak keta sorong pun ok...

ciann kt shahir,baru aritu nk bawak aku jln2,,huhuhu

ardinihumaira berkata...

haha.. abstrak rupanya rasa dia. nakal betul zami ni...

;p

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Xsampai setahun jadi artis dah pakai kete fairlady? hebattt!

Love,
PojiePooh Abdullah

Emilia Emira berkata...

erkk..nangis jap kete dye excident..bak sini laa kete dye tuh...muahaha

tieha ismail berkata...

erkkk...kasihan.....ko jgn nanges eh...

Dark Half berkata...

tuan umah pun nanges!!XD

Hizami Rahim berkata...

@Zuewairy

alhamdulillah.
:)

Hizami Rahim berkata...

@rizal jabai

wah.
tak ajak aku pun ?
haha.

Hizami Rahim berkata...

@ardinihumaira

haha.
tak nak cuba ?
:P

Hizami Rahim berkata...

@||| PöJìé PööH |||

rezeki.
huhu.
:)

Hizami Rahim berkata...

@Emilia Emira

haha.
nak yg dah kemek tu kah ?

Hizami Rahim berkata...

@tieha ismail

tak nangis pun.
:P

Hizami Rahim berkata...

@Dark Half

haha.
:P

Emilia Emira berkata...

@Hizami Rahim

xkesah jea..asal fairlady..wakaka

Roxy zai berkata...

Err...xda kereta lain kaa dia nak hancurkan??agak2 laa..aduss!!!

iddinm berkata...

Nasib baik kereta nya tak pe ape...hehe

Hizami Rahim berkata...

@Emilia Emira

wah.
bagus2.
:P
ada duit nak repair ni ?
haha~

Hizami Rahim berkata...

@Roxy zai

haha.
bukan sengaja.
:)

Hizami Rahim berkata...

@iddinm

kereta depan remuk jugak.
:)

< >