Isnin, 13 September 2010

Kami Punya Nama Komersial

Kami enam beradik. Ibu kata dah cukup kot. Adeh. Kami suka bergambar. Eh. Tak berapa suka sangat. Tapi boleh lah. Kami gila gila bila depan kamera. Konon gila gila padahal skema haha. Suasana raya kat kampung betul betul terasa kau tahu. Okay okay. Aku tak larat nak taip panjang panjang. Layankan kami beraksi nakal ...


 Normal
 
 Tak berapa normal

Terkawal

Tak berapa terkawal

Tuan Rumah aka Atok
 
 
Choppp!!! Kau ada nama manja ? Oh. Maksud aku nama panggilan dalam kalangan kaum keluarga lah. Kalau dalam Chemistry, benda ni kita sebut sebagai Common Name. Boleh ? Hehe. Aku bet kau ada nama pelik pelik. Kan kan kan ? Apa dia agak agak ? Jom kongsi lah. Well. Kami tak terkecuali. Erk. Apa apa pun sila tepuk amai amai belalang kupu kupu sambil tengok nama nama komersial kami enam beradik :

... AMY ...
... BOB ...
... NANA ...
... IKA ...
... ADIK ...
... UNA ...
  

potpetpotpet: Letih pulak hari hari nak gi beraya. Adeh. ;)

18 ulasan:

intanurulfateha berkata...

name i, noy ;p

AiDa AzRyN berkata...

owh.. amy kot~ betol?

adrinaqamarina berkata...

kte nana atau intan! haha

I n n z berkata...

Mesti la amy.. Tanpa was was. Haha

Hizami Rahim berkata...

@intanurulfateha

wah.
one of my friends pun nama noi.
;)

Hizami Rahim berkata...

@AiDa AzRyN

hehe.
betul!!!
pandai pandai.
;)

Hizami Rahim berkata...

@adrinaqamarina

wah.
ada dua nama.
tamak kah ?
;P

Hizami Rahim berkata...

@I n n z

hehe.
sudah terang lagi bersuluh.
kan ?
:)

Rozana Razali berkata...

ok la nama cmtu.. fmily sy panggil bukan2.. =P

hans berkata...

nama komersial korang sopan2
kitaorang semua aneh2
hahahaah

Hizami Rahim berkata...

@Rozana Razali

haha.
;)
okay lah.

Hizami Rahim berkata...

@hans

apa nama ?
nak tahu ni.
:D

ardinihumaira berkata...

best oo bergambo.. pebeghet dni gaks.. hehe

AhmadFauzi berkata...

SELAMAT ARI RYA~~

hentakbelipat berkata...

meriah beb raye...pehhh

Syida Shukor berkata...

i punya cici . instead of syisyi diorang panggil cici dulu dlu . tapi malu nak jawab kalah org panggil cici hahaha

a little less conversation berkata...

owh aku rindu tangga batu umh atok ak cm dlm pic tu..

Aidy Shahiezad berkata...

kau tak rase ker name aku dah cukup komersil ?? hehe... :p

my latest entry:-
Kompilasi Kisah Raya (http://aidyshahiezad.blogspot.com)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com