Ahad, 12 September 2010

Jutawan Sosilawati Dibunuh & Dibakar

Inna lillah wa inna 'ilaihi raji'un. Ya Allah! Biar betul? Difahamkan, jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, 47, dan tiga lagi lelaki sudah dibunuh dan dibakar hasil soal siasat ke atas tujuh orang suspek. Lebih lebih lagi abu mayat mereka dibuang ke dalam laut di Pantai Morib, Selangor. Klik di sini untuk maklumat lanjut.


Al-Fatihah


potpetpotpet: Kejam tak ingat dunia.

8 ulasan:

intanurulfateha berkata...

keji gile doang neh
al fatihah

Hizami Rahim berkata...

@intanurulfateha

tahu takpe.
terkejut betul.
apasal kejam sangat kan?
haish.
:'(

adrinaqamarina berkata...

baru bangun tido ternampak update ne. aduhai. hari cakap arwah hilang kan? urm. kalo nak rompak,rompak la tapi jangan sampai membunuh, kesian anak3 arwah.

Hizami Rahim berkata...

@adrinaqamarina

tahu takpe.
kesian.
tyme raya pulak tu.
:'(

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hanya Allah yang tahu kan?

EIPUL berkata...

rumah sosilawati dekat giler ngan rumah akak aku... haha



besar gilor rumah dia...
tapi kesian dia...

aku harap rumors ni tak betul. Polis tak dapat sahkan lagi mayat siapa tu kan?

ardinihumaira berkata...

jahat gila manusia2 tu buah mangsa macam tu.. sies rasa sedih dan terkilan sangat walaupun dni bukan sedara mara diorang. huuu sampai hati! jahat! kejam!

epol berkata...

dunia makin kijam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com