Selasa, 7 September 2010

Aku Pun Shopping Raya Kau Tahu.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Cuba teka teki aku buat apa semalam? Oh. Selain tidur please!!! Erk. Jeng jeng jeng. Aku menoreh getah!!! Haha. Sila percaya aku menipu. Okay okay. Aku nak siriyes ni. Aku gi shopping raya!!! Yay!!! Sesi menabung menabur duit telah berjalan dengan lancar semalam. Tahniah diucapkan. :P




Nafsu lagi syaiton daripada syaiton kau tahu. Nasib aku tak pegang duit ribu riban masa tu. Kalau tak siriyes duit tu habis secara mengejut. Fuhhh... Apa dia barang barang yang sempat aku beli? Hurmmm... Kejap. Beberapa helai t-shirt. Sehelai skinny jean. Sekian. Tu sajo. Tak mampu nak berbelanja lebih. Haha. Oh. Baju Melayu dah lama siap. Tinggal nak pakai je. Adeh.


potpetpotpet: Don't wait for tomorrow cause you'll never get today back.

45 ulasan:

  1. wah2..skinny jeans..seksi you..hahahaah~

    BalasPadam
  2. skinny jean? adeii...zaman pakai camtu dah berlalu...

    BalasPadam
  3. Zami,raya,wajib dtg uma. No excuse. Haha !

    BalasPadam
  4. eh eh comel nye gambar. hehee~

    BalasPadam
  5. u'll never get today back. betul tu! neway, kat mana tu?

    BalasPadam
  6. Cikgu.. Saye nak dtang beraye umah cikgu nanti.. Boleh ke tak boleh cikgu? :P

    BalasPadam
  7. @eqbalzack

    eh.
    abang eq boleh je pakai lagi.
    jom?
    :)

    BalasPadam
  8. @FarhanaDr

    wah.
    betul ke ni?
    boleh2.
    sgt boleh.
    :)

    BalasPadam
  9. baju melayu cik abang dni lom siap lagi.. sian dia.. terus kena pagi beli yang dah siap.. sobsss

    BalasPadam
  10. uish..pkai bju mlayu nek smpan k??
    memg beghayer sakan la..

    BalasPadam
  11. i love skinnyy
    slamat raya zami! =)

    BalasPadam
  12. bahagia kan bila shopping..huhuhu...

    BalasPadam
  13. skinny jeans dan kau nampak macam selisih jodoh jer la... seriously ?? hehe.. ;0

    my latest entry,
    http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/09/salam-hari-raya-aidilfitri.html

    BalasPadam
  14. @aLya

    haha.
    ingat nak dayung sekali tadi.
    tapi tak jumpe pulak dayung dia.
    :)

    BalasPadam
  15. @Aidy Shahiezad

    haha.
    kalau aku dgn skinny jean dah selisih jodoh, kau dgn skinny jean lagi aku tak tahu lah.
    :P

    BalasPadam
  16. weyh...
    aku tak pakailah skinny jeans tue...
    haha..

    BalasPadam
  17. ape je yang hizami shopping? ni amik gamabr tepi muara mana lak ni...hizami raya datang umah awe

    BalasPadam
  18. @Nur Hawa Mohd Zin

    oh.
    zami dah tulis tu.
    :)
    gambar kat tasik proton, tanjung malim.
    hehe.
    oh.
    rumah awe kat mana?

    BalasPadam
  19. huhuhu....bkt katil..datang lah ramai-ramai

    BalasPadam
  20. uiyoh
    skinny jeans?
    auww

    baju kurung ery pon da lame gila siap
    tunggu pakai je
    huhuuh

    BalasPadam
  21. ohh sgt hairan?? pesal dak laki kalau raya mesti beli jeans + tshirt

    BalasPadam
  22. @Ery Farieha

    awww jugak.
    haha.
    give me five!!!
    :)

    BalasPadam
  23. @six.september =_=

    sebab lagi heran kalau dak laki beli baju kurung.
    :P

    BalasPadam
  24. wow

    dh shopping dh

    ermmm

    qarl xde budget pun...

    belanja laaa

    wink wink

    BalasPadam
  25. aku tak sempat nak g shopping sangat, duit dah kering, tapi dapat lah sehelai dua baju baru, haha

    selamat ari raya! da tinggal dua ari lagi ni. Yeah!

    BalasPadam
  26. @EIPUL

    tahu takpe.
    dah dekat nak raya pun.
    :D

    BalasPadam
  27. soping ye...rugi aku x ikot..huu

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com