Rabu, 15 September 2010

Aku Bukan Lelaki Cermin

Kau pernah tak sambil naik kereta Myvi lepas tu posing kat cermin sisi dia? Haha. Okay okay. Aku baru buat aksi berani mati ni semalam. Apahal pulak berani mati? Kalau kalau jatuh secara terkeluar DSLR berkenaan iaitu bukan milik aku maka mati lah. Sekian. Erk. Dah dah. Jom skodeng aku. Tiba tiba ...







potpetpotpet: See ... Aku bukan lelaki cermin. Haha.

22 ulasan:

  1. dni selalu wat keje cemtu.. tapi tak guna dslr.. ;p guna henpon cikai2 je

    BalasPadam
  2. @kasih

    yeah.
    kereta kawan.
    kenapa kah ?

    BalasPadam
  3. hahahaha..masih tidak mengaku..sudah terang lagi bersuluh.. sudah ditangkap dengan dslr masih xmahu mengaku..

    erk apakah yg aku merepek ini~~ (-_-)

    BalasPadam
  4. zami suke nIKON..

    hahaha

    go CANON go! haha

    BalasPadam
  5. zami suke nIKON..

    hahaha

    go CANON go! haha

    BalasPadam
  6. heeee
    kalau jatuh pun boleh beli baru
    haha
    duit raya kan beriban-riban
    haha

    BalasPadam
  7. side mirror boy ?
    haha xD

    BalasPadam
  8. sudah2x...
    aku tau kau memang bukan lelaki cermin...
    cuma kau lelaki yang terlampau gilakan cermin saje... huhuhu.. :p

    my latest entry:-
    Kompilasi Kisah Raya (http://aidyshahiezad.blogspot.com)

    BalasPadam
  9. @Qarl

    alamak.
    zami tak tahu.
    pinjam je tahu.
    haha~
    :D

    BalasPadam
  10. @En iLham

    duit raya tak sampai riban riban.
    nak beli sepuluh meter reben pun x cukup.
    :)

    BalasPadam
  11. @Aidy Shahiezad

    haha.
    tahu takpe.
    tapi takde lah sampai terlampau.
    ;P

    BalasPadam
  12. dah lama takbuat kerja ni.huhu

    BalasPadam
  13. ishh..memg la bukn lelaki cermin..
    awk kan lelaki pintu..ngeee :-)

    BalasPadam
  14. @maCy

    haha.
    jom buat sekarang.
    cari cermin cepat.
    :P

    BalasPadam
  15. akhlak pekerti cermin diri ngee.. kacak la baju.. tawun dpn nak kaler hijau laaa *raya lom abis dah ok utk tawun dpn ek.. hik hik

    BalasPadam
  16. kalo kat egypt buat cam ne, jangan menangis kalo dengan slr tu terlempar keluar.

    BalasPadam
  17. pic2 pose nyew mmg pnoh dgn gaya mutu n keunggulan hahha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com