Rabu, 15 September 2010

Aku Bukan Lelaki Cermin

Kau pernah tak sambil naik kereta Myvi lepas tu posing kat cermin sisi dia? Haha. Okay okay. Aku baru buat aksi berani mati ni semalam. Apahal pulak berani mati? Kalau kalau jatuh secara terkeluar DSLR berkenaan iaitu bukan milik aku maka mati lah. Sekian. Erk. Dah dah. Jom skodeng aku. Tiba tiba ...







potpetpotpet: See ... Aku bukan lelaki cermin. Haha.

22 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni selalu wat keje cemtu.. tapi tak guna dslr.. ;p guna henpon cikai2 je

kasih berkata...

myvi oren?

Hizami Rahim berkata...

@ardinihumaira

haha.
zami dslr pinjam je.
;P

Hizami Rahim berkata...

@kasih

yeah.
kereta kawan.
kenapa kah ?

aliesha kirana berkata...

hahahaha..masih tidak mengaku..sudah terang lagi bersuluh.. sudah ditangkap dengan dslr masih xmahu mengaku..

erk apakah yg aku merepek ini~~ (-_-)

Qarl berkata...

zami suke nIKON..

hahaha

go CANON go! haha

Qarl berkata...

zami suke nIKON..

hahaha

go CANON go! haha

En iLham berkata...

heeee
kalau jatuh pun boleh beli baru
haha
duit raya kan beriban-riban
haha

I n n z berkata...

side mirror boy ?
haha xD

Aidy Shahiezad berkata...

sudah2x...
aku tau kau memang bukan lelaki cermin...
cuma kau lelaki yang terlampau gilakan cermin saje... huhuhu.. :p

my latest entry:-
Kompilasi Kisah Raya (http://aidyshahiezad.blogspot.com)

Hizami Rahim berkata...

@aliesha kirana

haha.
aku pun tak faham.
erk.
:P

Hizami Rahim berkata...

@Qarl

alamak.
zami tak tahu.
pinjam je tahu.
haha~
:D

Hizami Rahim berkata...

@En iLham

duit raya tak sampai riban riban.
nak beli sepuluh meter reben pun x cukup.
:)

Hizami Rahim berkata...

@I n n z

wah.
nama superhero tu.
=_=!

Hizami Rahim berkata...

@Aidy Shahiezad

haha.
tahu takpe.
tapi takde lah sampai terlampau.
;P

maCy berkata...

dah lama takbuat kerja ni.huhu

aLya berkata...

ishh..memg la bukn lelaki cermin..
awk kan lelaki pintu..ngeee :-)

Hizami Rahim berkata...

@maCy

haha.
jom buat sekarang.
cari cermin cepat.
:P

Hizami Rahim berkata...

@aLya

tahu takpe.
bijak bijak.
;D

i'm shin... i'm inesen berkata...

akhlak pekerti cermin diri ngee.. kacak la baju.. tawun dpn nak kaler hijau laaa *raya lom abis dah ok utk tawun dpn ek.. hik hik

adrinaqamarina berkata...

kalo kat egypt buat cam ne, jangan menangis kalo dengan slr tu terlempar keluar.

hari2 sbagai ocelot berkata...

pic2 pose nyew mmg pnoh dgn gaya mutu n keunggulan hahha

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com