Ahad, 4 Julai 2010

Mohd Juara Mentor 4!

Aku tengok konsert akhir Mentor 4 ni tadi. Anyway tahniah kepada Ziana Zain dan protege dia Mohd kerana berjaya menjadi juara Mentor 4. Berbaloi baloi haha. Eh eh makan hati la siapa yang tak dapat jadi protege Ziana Zain tu. Adeh... Mohd bermula dengan kekalahan dua kali berturut-turut kau tahu. Nasib lepas tu Mohd berjaya mara ke peringkat separuh akhir dengan kutipan markah tertinggi. Kagum seyh.


Tema dia usaha tangga kejayaan.


Eh eh aku suka pulak dengan persembahan Nani. Lebih lebih lagi masa dia nyanyi lagu Livin' La Vida Loca tu. Siriyes best weyh. Oh persembahan Adi pulak okay okay sajo. :)

18 ulasan:

  1. best2x,,,ok la mohd menang,,,best glew :)

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. cite sal mohd tapi muke shahir plak .
    pe kes neyh zami ?
    hehee xP

    BalasPadam
  4. mOHD mMg bEst..huhuhu
    i luv ZZ..tetibe..abg gaun kuning glamour arini..hu3

    BalasPadam
  5. yar..!!
    prsmbhan yani td..
    superb kowt.. :)
    btw..gamba 2..
    'usaha tngga kjyaan ya..?"
    nice...
    huhu..~~ :)

    BalasPadam
  6. xsia2 ziana tukar protege..
    ^_^

    BalasPadam
  7. dni sangka nani dapat tempat ke-dua.. tapi tetiba adi la pulak.huhu.. suka nani nyanyi dan karakter dia cam tak sombong. adi macam err.. hmm okeh.. nani macam tak sombong.. haha ulang ayat sama :P


    apa pun, suka mohd! memang dah jangka dia akan menang. sweet je dia ngan mak dia ^_______^

    BalasPadam
  8. wuuuuu nisa x tahu la sape yg nisa sokong..

    errmm
    :P
    hehe

    BalasPadam
  9. tak layan mentor tadi..
    tp sempat gak la tgk si saiful tue nyanyi ngan penuh semangat... :)

    p/s: psstt.. nnt, kita gie karoks sesame plak ea... :p

    BalasPadam
  10. kyoo:

    haha.
    abang kan?
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  11. nur 'afifah:

    haha.
    ya.
    usaha tangga kejayaan.
    :D

    BalasPadam
  12. asfz:

    kan?
    :)
    nasib ZZ tukar.

    BalasPadam
  13. dni:

    haha.
    tu la.
    mohd nampak kesungguhan & keikhlasan dia.
    :)

    BalasPadam
  14. nisa:

    erk.
    sokong zami boleh?
    haha.
    :)

    BalasPadam
  15. aidy:

    aku ingat ko yang nyanyi tadi haha.
    :P

    BalasPadam
  16. merintih la mas idayu kn tgk mohd jadi juara...hahaha..
    tu la...ckp besar sgt...gtew!
    mummy konon...LAME!!

    congratez MOHD!!

    http://danieldeadie.blogspot.com/

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com