Ahad, 4 Julai 2010

Mohd Juara Mentor 4!

Aku tengok konsert akhir Mentor 4 ni tadi. Anyway tahniah kepada Ziana Zain dan protege dia Mohd kerana berjaya menjadi juara Mentor 4. Berbaloi baloi haha. Eh eh makan hati la siapa yang tak dapat jadi protege Ziana Zain tu. Adeh... Mohd bermula dengan kekalahan dua kali berturut-turut kau tahu. Nasib lepas tu Mohd berjaya mara ke peringkat separuh akhir dengan kutipan markah tertinggi. Kagum seyh.


Tema dia usaha tangga kejayaan.


Eh eh aku suka pulak dengan persembahan Nani. Lebih lebih lagi masa dia nyanyi lagu Livin' La Vida Loca tu. Siriyes best weyh. Oh persembahan Adi pulak okay okay sajo. :)

18 ulasan:

iszieylyanziy berkata...

best2x,,,ok la mohd menang,,,best glew :)

iszieylyanziy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hizami Rahim berkata...

isziey:

ya.
rezeki dia.
:)

I n n z berkata...

cite sal mohd tapi muke shahir plak .
pe kes neyh zami ?
hehee xP

kyoO~rEz@ berkata...

mOHD mMg bEst..huhuhu
i luv ZZ..tetibe..abg gaun kuning glamour arini..hu3

nur 'afifah :) berkata...

yar..!!
prsmbhan yani td..
superb kowt.. :)
btw..gamba 2..
'usaha tngga kjyaan ya..?"
nice...
huhu..~~ :)

asfz lily berkata...

xsia2 ziana tukar protege..
^_^

ardinihumaira berkata...

dni sangka nani dapat tempat ke-dua.. tapi tetiba adi la pulak.huhu.. suka nani nyanyi dan karakter dia cam tak sombong. adi macam err.. hmm okeh.. nani macam tak sombong.. haha ulang ayat sama :P


apa pun, suka mohd! memang dah jangka dia akan menang. sweet je dia ngan mak dia ^_______^

Nisa A. berkata...

wuuuuu nisa x tahu la sape yg nisa sokong..

errmm
:P
hehe

Aidy Shahiezad berkata...

tak layan mentor tadi..
tp sempat gak la tgk si saiful tue nyanyi ngan penuh semangat... :)

p/s: psstt.. nnt, kita gie karoks sesame plak ea... :p

Hizami Rahim berkata...

innz:

haha.
iklan.
:D

Hizami Rahim berkata...

kyoo:

haha.
abang kan?
adeh.
:)

Hizami Rahim berkata...

nur 'afifah:

haha.
ya.
usaha tangga kejayaan.
:D

Hizami Rahim berkata...

asfz:

kan?
:)
nasib ZZ tukar.

Hizami Rahim berkata...

dni:

haha.
tu la.
mohd nampak kesungguhan & keikhlasan dia.
:)

Hizami Rahim berkata...

nisa:

erk.
sokong zami boleh?
haha.
:)

Hizami Rahim berkata...

aidy:

aku ingat ko yang nyanyi tadi haha.
:P

AdiE berkata...

merintih la mas idayu kn tgk mohd jadi juara...hahaha..
tu la...ckp besar sgt...gtew!
mummy konon...LAME!!

congratez MOHD!!

http://danieldeadie.blogspot.com/

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com