Sabtu, 3 Julai 2010

Layan Saja.

Aku malas nak taip. So layan gambar gambar kat bawah ni. Kitorang jalan jalan Melaka. As a result kitorang tak tidur petang seperti biasa haha. Fun weyh. Waka waka.















potpetpotpet: Kawan biar berjuta-juta lemon.

17 ulasan:

  1. Nama jek dok kat Melaka, jarang saye pi tempat camni.. Nak jalan ke sana pon tak reti.. Waka waka.. ;p

    BalasPadam
  2. farhanadr:

    haha.
    tahu takpe.
    zami pun jarang jalan2 melaka walaupun anak jati melaka.
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  3. wei..aku nak duk kat bloglist ko..letak la aku wei..hahaha..

    ko ngan patung lembu tu tade beza pon..lebih kurang jek..wakakaka=p

    BalasPadam
  4. kembatolo:

    kureng asam tol.
    haha.

    BalasPadam
  5. intan:

    haha.
    adeh.
    lepas ni kita jalan sama2 ye.
    :)

    BalasPadam
  6. wei,,! tenkiu..

    lagi satu, aku nak add fesbuk ko..ade tak?haha

    BalasPadam
  7. abg eq online from Perth zami....hehe

    BalasPadam
  8. gambar zami jarang senyum kan .
    hehe xD

    BalasPadam
  9. seronoknya zami kua dengan kawan2...


    dni teringin nak jumpa kawan2 tapi tiap kali ada reunion mesti dni tak pegi.. cakap teringin tapi tak pegi tah kenapa.. huhu.. segan pilu kot. eh silap.. segan silu kot ;p


    bahagia betul kamu semua! ;)

    BalasPadam
  10. zami, anda dirindui!!! (^^,)

    BalasPadam
  11. kembatolo:

    oh.
    welcome.
    fb?
    cari je nama hizami.
    :)

    BalasPadam
  12. abang eq:

    wah.
    jauh tu.
    haha.
    :)
    thanks sudi singgah.

    BalasPadam
  13. innz:

    hehe.
    saje je.
    :)
    lepas ni zami letak gambar senyum ye.

    BalasPadam
  14. dni:

    cewah.
    pergi je la.
    best kot.
    :)
    eh eh zami kenal two of them cuma dua minggu je.
    tapi serasi bersama pulak.

    BalasPadam
  15. najmie:

    hehe.
    anda dirindui jugak!
    :)

    BalasPadam
  16. ish ish...
    cikgu tak boleh malas2 ooo.... :D

    tidur ptg pun x elok utk diri cikgu.... hehehe....

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com