Rabu, 19 Mei 2010

Salah Ziana Zain Tukar Protege!!!

Ya. Semua salah Ziana Zain sebab tukar protege dia hari tu dalam rancangan Mentor 4! Ziana Zain ambil Mohd instead of Thalia dua hari sebelum konsert pertama kumpulan B dijalankan. Haish... Ziana Zain oh Ziana Zain.


Sila lihat betul betul.


Gara gara aku buat entri ini maka tak pasal pasal blog Budak Lelaki Sebelah Pintu jadi rujukan mereka mereka haha. Eh eh aku bukan salahkan Ziana Zain sebab dia buang Thalia ganti Mohd oh bukan bukan. Aku terkejut badak bila aku dapat tahu ramai betul manusia nak tahu kenapa Ziana Zain tukar protege dia sampai datang kat blog aku kau tahu walaupun aku tulis dua ayat sahaja pasal benda tu. Aiyoh. Dahsyat dahsyat. Hebat betul penangan Ziana Zain kau bayangkan.




Well tadi aku baca berita harian. Oh ada cerita pasal Thalia. Dia buat luahan hati katanya. Entah. Dia rasa tak adil apabila dia dibuang macam tu je. Dia kata Ziana Zain tak seharusnya mendengar kata kata orang tanpa soal selidik wah banyak lagi dia cakap aku malas nak buat rumusan kau baca sendiri boleh wakakaka. Apa apa la. Aku tetap sokong Ziana Zain. Go go go Ziana Zain!




potpetpotpet: Kalau mencari teman janganlah memandang luaran. Tiba tiba.

35 ulasan:

  1. hazzy:
    ahha.
    jeng jeng jeng.
    tak tahu.
    ;)

    BalasPadam
  2. nak buat gimik jugak dier...

    BalasPadam
  3. princeduyong:
    eh eh bukan gimik kot.
    ;)

    BalasPadam
  4. eh, dalam apper semalam kata dah faham kenapa disingkirkan. awat nak wat statement lain?

    *sigh*

    BalasPadam
  5. zara:
    entah la.
    ahha.
    kerja wartawan kot.
    ;)

    BalasPadam
  6. ngan tibe2 die rase protege die tak sesuai kot..tu pasal die tukar...

    BalasPadam
  7. fuhyohhh... memang kencang tu zami!


    malam tu dni tak tengok.. sebab ado paper. tapi minggu depan konfem tengok.. suka mentor sebab tengok mas idayu gaduh2 belakang pentas tu hehe... dia ngan azmeer memang kaw kalo perang mulut stu.. perang2 manja kih3 :p


    Gambar Misteri Di Blog Zie Madini...

    BalasPadam
  8. Pape pn, mungkin ziana lebih tahu.. Dia lagi bnyk pngalaman kan.. Huhu..

    BalasPadam
  9. xsilap aku si Thalia tu ada masalah dengan protege2 lain
    mengikut diari mentor la
    tu kena buang tu

    BalasPadam
  10. Kalau mencari teman janganlah memandang luaran, tapi pandanglah dalaman..(hehe smbung ayat awk..)

    BalasPadam
  11. naira:
    wakakaka.
    ;)
    entah.

    BalasPadam
  12. cik aida:
    kan kan kan?
    ;)

    BalasPadam
  13. dni:
    tahu takpe.
    nampak meriah pulak masa tu.
    hehe.
    ;)

    BalasPadam
  14. farhanadr:
    kan kan kan?
    hehe.
    ;)

    BalasPadam
  15. hans:
    ahha.
    ye ke?
    tak tahu pulak.
    ;)

    BalasPadam
  16. shafaa:
    ya.
    macam mana nak pandang dalaman ek?
    haha.
    x-ray?

    BalasPadam
  17. walau tsunami melanda....abg eq tetap sokong DAYANG...

    BalasPadam
  18. abang eq:
    ahha.
    zami pun!
    ahha.
    ;P

    BalasPadam
  19. la ye kew??
    bru taw..
    adess..kene amik tahu ni..
    hahahahah~~

    http://asfzlily.blogspot.com

    BalasPadam
  20. asfz:
    ahha.
    takpe takpe.
    ;)

    BalasPadam
  21. yehh pandai x-ray pun boleh..lalala

    BalasPadam
  22. aku pon sokong ziana zain gak zami.. since budak skolah lg...

    aiyooo.. kantoi sudah..

    wat pengakuan.. hehe

    BalasPadam
  23. shafaa:
    ahha.
    okay okay.
    ;)

    BalasPadam
  24. adam:
    ahha.
    aiyoh.
    kantoi sudah.
    ;P

    BalasPadam
  25. ramai minat kak ziana zain..hawa zin ada tak...lalalala

    BalasPadam
  26. hawa:
    ahha.
    entah.
    nanti nak google jap.
    ahha.
    ;)

    BalasPadam
  27. Hm,susah nak cakap..masing2 ada hal sendiri..maybe ada udang disebalik char kueh tiau kot.he..he..

    BalasPadam
  28. lepat pisang:
    ahha.
    mungkin ya.
    mungkin tidak.
    sebab kadang kadang dia letak kerang dalam char kuay teow.
    kan?
    ahha~
    ;P

    BalasPadam
  29. apepun rsnyer mohd lg better...kikiki~~

    BalasPadam
  30. Terkejut jugak ari 2 tgk..tetiba je tukar org...tp mohd pn ok jugak..suara dia unik..hehe

    BalasPadam
  31. nak salahkan ziana zain tak boleh gak...

    aku salahkan ko je la boleh tak zami ?? hihihi... ;)

    BalasPadam
  32. habislah kak ziana dah marah XD

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com