Rabu, 19 Mei 2010

Salah Ziana Zain Tukar Protege!!!

Ya. Semua salah Ziana Zain sebab tukar protege dia hari tu dalam rancangan Mentor 4! Ziana Zain ambil Mohd instead of Thalia dua hari sebelum konsert pertama kumpulan B dijalankan. Haish... Ziana Zain oh Ziana Zain.


Sila lihat betul betul.


Gara gara aku buat entri ini maka tak pasal pasal blog Budak Lelaki Sebelah Pintu jadi rujukan mereka mereka haha. Eh eh aku bukan salahkan Ziana Zain sebab dia buang Thalia ganti Mohd oh bukan bukan. Aku terkejut badak bila aku dapat tahu ramai betul manusia nak tahu kenapa Ziana Zain tukar protege dia sampai datang kat blog aku kau tahu walaupun aku tulis dua ayat sahaja pasal benda tu. Aiyoh. Dahsyat dahsyat. Hebat betul penangan Ziana Zain kau bayangkan.




Well tadi aku baca berita harian. Oh ada cerita pasal Thalia. Dia buat luahan hati katanya. Entah. Dia rasa tak adil apabila dia dibuang macam tu je. Dia kata Ziana Zain tak seharusnya mendengar kata kata orang tanpa soal selidik wah banyak lagi dia cakap aku malas nak buat rumusan kau baca sendiri boleh wakakaka. Apa apa la. Aku tetap sokong Ziana Zain. Go go go Ziana Zain!




potpetpotpet: Kalau mencari teman janganlah memandang luaran. Tiba tiba.

35 ulasan:

Hazzy Ishak berkata...

kenapa ek?

Hizami Rahim berkata...

hazzy:
ahha.
jeng jeng jeng.
tak tahu.
;)

princeduyong berkata...

nak buat gimik jugak dier...

Hizami Rahim berkata...

princeduyong:
eh eh bukan gimik kot.
;)

LORD ZARA 札拉 berkata...

eh, dalam apper semalam kata dah faham kenapa disingkirkan. awat nak wat statement lain?

*sigh*

Hizami Rahim berkata...

zara:
entah la.
ahha.
kerja wartawan kot.
;)

nairaariaa berkata...

kenapa ek?

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

ngan tibe2 die rase protege die tak sesuai kot..tu pasal die tukar...

ardinihumaira berkata...

fuhyohhh... memang kencang tu zami!


malam tu dni tak tengok.. sebab ado paper. tapi minggu depan konfem tengok.. suka mentor sebab tengok mas idayu gaduh2 belakang pentas tu hehe... dia ngan azmeer memang kaw kalo perang mulut stu.. perang2 manja kih3 :p


Gambar Misteri Di Blog Zie Madini...

FarhanaDr berkata...

Pape pn, mungkin ziana lebih tahu.. Dia lagi bnyk pngalaman kan.. Huhu..

hans berkata...

xsilap aku si Thalia tu ada masalah dengan protege2 lain
mengikut diari mentor la
tu kena buang tu

sHaFAa berkata...

Kalau mencari teman janganlah memandang luaran, tapi pandanglah dalaman..(hehe smbung ayat awk..)

Hizami Rahim berkata...

naira:
wakakaka.
;)
entah.

Hizami Rahim berkata...

cik aida:
kan kan kan?
;)

Hizami Rahim berkata...

dni:
tahu takpe.
nampak meriah pulak masa tu.
hehe.
;)

Hizami Rahim berkata...

farhanadr:
kan kan kan?
hehe.
;)

Hizami Rahim berkata...

hans:
ahha.
ye ke?
tak tahu pulak.
;)

Hizami Rahim berkata...

shafaa:
ya.
macam mana nak pandang dalaman ek?
haha.
x-ray?

eqbalzack berkata...

walau tsunami melanda....abg eq tetap sokong DAYANG...

Hizami Rahim berkata...

abang eq:
ahha.
zami pun!
ahha.
;P

asfz lily berkata...

la ye kew??
bru taw..
adess..kene amik tahu ni..
hahahahah~~

http://asfzlily.blogspot.com

Hizami Rahim berkata...

asfz:
ahha.
takpe takpe.
;)

sHaFAa berkata...

yehh pandai x-ray pun boleh..lalala

Adam Arjuna berkata...

aku pon sokong ziana zain gak zami.. since budak skolah lg...

aiyooo.. kantoi sudah..

wat pengakuan.. hehe

Hizami Rahim berkata...

shafaa:
ahha.
okay okay.
;)

Hizami Rahim berkata...

adam:
ahha.
aiyoh.
kantoi sudah.
;P

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

ramai minat kak ziana zain..hawa zin ada tak...lalalala

Hizami Rahim berkata...

hawa:
ahha.
entah.
nanti nak google jap.
ahha.
;)

Lepat Pisang berkata...

Hm,susah nak cakap..masing2 ada hal sendiri..maybe ada udang disebalik char kueh tiau kot.he..he..

Hizami Rahim berkata...

lepat pisang:
ahha.
mungkin ya.
mungkin tidak.
sebab kadang kadang dia letak kerang dalam char kuay teow.
kan?
ahha~
;P

sue berkata...

apepun rsnyer mohd lg better...kikiki~~

Hizami Rahim berkata...

sue:
ahha.
ya.
;)

sweeTSour berkata...

Terkejut jugak ari 2 tgk..tetiba je tukar org...tp mohd pn ok jugak..suara dia unik..hehe

Aidy Shahiezad berkata...

nak salahkan ziana zain tak boleh gak...

aku salahkan ko je la boleh tak zami ?? hihihi... ;)

FeeQ berkata...

habislah kak ziana dah marah XD

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com