Rabu, 5 Mei 2010

Rumah Oh Rumah!

Wah. Nak balik rumah!!! HohO. Well. Nak packing barang barang kejap lagi. Hopefully aku sempat balik hari ni. Dah lama tak balik rumah ni. There can be no place in the world like at home!!!


Rumah ada ibu dan ayah. Rumah ada adik adik. Best best. Okay. Ada sesiapa nak tolong aku packing barang barang ni? Betol betol banyak. Isk isk isk. Baju baju. Buku buku. Pinggan mangkok. Kasut kasut. Fuh... Tak cukup dua tangan ni. Nak tiga tangan ke empat tangan ke lima tangan ke enam tangan ke boleh boleh boleh?


potpetpotpet: Home is where the heart is.

19 ulasan:

  1. dah sampai umah malam td ag pukul 11...huhuhu

    BalasPadam
  2. ni yang jeles ni. cuti minggu depan.
    aha, selamat bercuti !

    BalasPadam
  3. jelesnyerr . na balik uma jugakk . huu :(

    BalasPadam
  4. ayue:
    ahha.
    sila sila jeles.
    ;)

    BalasPadam
  5. faiz:
    ;)
    selamat kepada anda jugak!
    ;)

    BalasPadam
  6. balik umah terus...jgn lencong2...hehe

    BalasPadam
  7. abang eq:
    ahha.
    ye la.
    nak lencong pon R&R je.
    ahha~

    BalasPadam
  8. hizami awe balik umah utk selamanya...heheheh

    BalasPadam
  9. jp g aku antar org gaji tlg kau..slmt bercuti bro

    BalasPadam
  10. bestnye~~

    aku tadek cuti sem...
    aku prak sampai abes bulan 6. Huahua

    BalasPadam
  11. nak gi rumah dia la. boleh?.. hehe ;p

    jauhnya dni nak pegi wakakka

    BalasPadam
  12. umh mmg terbaikk..sbb de streamyx..leh dwnld muvi..haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com