Rabu, 5 Mei 2010

Rumah Oh Rumah!

Wah. Nak balik rumah!!! HohO. Well. Nak packing barang barang kejap lagi. Hopefully aku sempat balik hari ni. Dah lama tak balik rumah ni. There can be no place in the world like at home!!!


Rumah ada ibu dan ayah. Rumah ada adik adik. Best best. Okay. Ada sesiapa nak tolong aku packing barang barang ni? Betol betol banyak. Isk isk isk. Baju baju. Buku buku. Pinggan mangkok. Kasut kasut. Fuh... Tak cukup dua tangan ni. Nak tiga tangan ke empat tangan ke lima tangan ke enam tangan ke boleh boleh boleh?


potpetpotpet: Home is where the heart is.

19 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

dah sampai umah malam td ag pukul 11...huhuhu

hana devushka berkata...

selamat bercuti..(^_^)

Hizami Rahim berkata...

hawa:
ahha.
tak aci.
lol~

Hizami Rahim berkata...

hana:
epY olidaY~
;)

kasih berkata...

ni yang jeles ni. cuti minggu depan.
aha, selamat bercuti !

ayue berkata...

jelesnyerr . na balik uma jugakk . huu :(

::FAIZ FARISH:: berkata...

slamat bercuti....

Hizami Rahim berkata...

kasih:
ahha.
lantak.
;P

Hizami Rahim berkata...

ayue:
ahha.
sila sila jeles.
;)

Hizami Rahim berkata...

faiz:
;)
selamat kepada anda jugak!
;)

eqbalzack berkata...

balik umah terus...jgn lencong2...hehe

Hizami Rahim berkata...

abang eq:
ahha.
ye la.
nak lencong pon R&R je.
ahha~

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hizami awe balik umah utk selamanya...heheheh

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

jp g aku antar org gaji tlg kau..slmt bercuti bro

Qarl berkata...

wah jelez jelez

EIPUL berkata...

bestnye~~

aku tadek cuti sem...
aku prak sampai abes bulan 6. Huahua

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Xnak tlg packing XD

ardinihumaira berkata...

nak gi rumah dia la. boleh?.. hehe ;p

jauhnya dni nak pegi wakakka

a little less conversation berkata...

umh mmg terbaikk..sbb de streamyx..leh dwnld muvi..haha

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com