Ahad, 16 Mei 2010

Mula Menyengat.

Terima kasih. Dapat award lagi! Trimas trimas wahai saudara Nakashima Kureno haha sila jealous. Award ni diterbangkan khas daripada Japan bersempena dengan Piala Thomas. Aku pun tak pasti tang mana menyengat blog ni. HohO.


Blog Paling Menyengat!


Okay okay. Nak beri kat siapa pulak ni? Jeng jeng jeng. Siapa dapat award ni wajib tempek kat blog korang. Jangan lupa tau.

17 ulasan:

FarhanaDr berkata...

Eh eh.. Sayekah itu??? Hik hik.. Hadiah sampingan lain ade tak? ekekek..

Hizami Rahim berkata...

farhanadr:
wakakaka.
alamak.
belum lagi.
ahha.
:P

hans berkata...

hahahaha
tq kasi award
kejap nak tempek

hans berkata...

owh
encik tom pun kasi juga award nih
nih wat aku terharu nih
hahaha
thanks korang

Hizami Rahim berkata...

hans:
ahha.
really?
;)
hebat.

tOm berkata...

berat tu nak angkut award ni dr jepun.. peluh2 jantan byk da menitik ni.. ^.^

Hizami Rahim berkata...

tom:
wakakaka.
boleh pulak.
;)

ardinihumaira berkata...

yahuuuu dapat award. kena beli baju kasut baru nak naik stage amik award ni...lalalala tq zami :)

Hizami Rahim berkata...

dni:
ahha.
welcome.
;)

pipiMuncet berkata...

haha. menyengat ke.
Terima kasih zami ;)


^hugs^

Qarl berkata...

next entry Qarl tempek award ni!

Hizami Rahim berkata...

pipimuncet:
ahha.
ya.
;)

Hizami Rahim berkata...

qarl:
ahha.
jangan lupa.
;)

hans berkata...

hahahaha
aku rasa serupa dapat award dari anugerah grammy lak
wakakak

Hizami Rahim berkata...

hans:
ahha.
really?
;)
alamak.

I n n z berkata...

yeye dpt award.
eskem keladi tade ke hizami ?
hehe xD

maceh3 xD

EIPUL berkata...

aahaha

jami, tq~~

kang aku tepek kat dahi aku. Hihi

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com