Ahad, 16 Mei 2010

Mula Menyengat.

Terima kasih. Dapat award lagi! Trimas trimas wahai saudara Nakashima Kureno haha sila jealous. Award ni diterbangkan khas daripada Japan bersempena dengan Piala Thomas. Aku pun tak pasti tang mana menyengat blog ni. HohO.


Blog Paling Menyengat!


Okay okay. Nak beri kat siapa pulak ni? Jeng jeng jeng. Siapa dapat award ni wajib tempek kat blog korang. Jangan lupa tau.

17 ulasan:

  1. Eh eh.. Sayekah itu??? Hik hik.. Hadiah sampingan lain ade tak? ekekek..

    BalasPadam
  2. farhanadr:
    wakakaka.
    alamak.
    belum lagi.
    ahha.
    :P

    BalasPadam
  3. hahahaha
    tq kasi award
    kejap nak tempek

    BalasPadam
  4. owh
    encik tom pun kasi juga award nih
    nih wat aku terharu nih
    hahaha
    thanks korang

    BalasPadam
  5. hans:
    ahha.
    really?
    ;)
    hebat.

    BalasPadam
  6. berat tu nak angkut award ni dr jepun.. peluh2 jantan byk da menitik ni.. ^.^

    BalasPadam
  7. tom:
    wakakaka.
    boleh pulak.
    ;)

    BalasPadam
  8. yahuuuu dapat award. kena beli baju kasut baru nak naik stage amik award ni...lalalala tq zami :)

    BalasPadam
  9. haha. menyengat ke.
    Terima kasih zami ;)


    ^hugs^

    BalasPadam
  10. next entry Qarl tempek award ni!

    BalasPadam
  11. qarl:
    ahha.
    jangan lupa.
    ;)

    BalasPadam
  12. hahahaha
    aku rasa serupa dapat award dari anugerah grammy lak
    wakakak

    BalasPadam
  13. hans:
    ahha.
    really?
    ;)
    alamak.

    BalasPadam
  14. yeye dpt award.
    eskem keladi tade ke hizami ?
    hehe xD

    maceh3 xD

    BalasPadam
  15. aahaha

    jami, tq~~

    kang aku tepek kat dahi aku. Hihi

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com