Ahad, 2 Mei 2010

Jangan Lupa Nama Blog Budak Lelaki Sebelah Pintu.

Alamak. Nak join jugak. Ben Ashaari sedang membuka peluang kepada blogger blogger baru yang aktif siapa nak masok dalam blog list baru dia. Wow. Best best.


Okay. Entri pertama yang dikeluarkan oleh blog ini adalah pada tanggal 23 Mei 2009. Maka secara rasminya blog aku beroperasi tak genap usia setahun lagi. So far so good. Alhamdulillah.

Update Blog
Oh. Aku wajib update blog satu hari satu entri. Berdasarkan statistik bulan Mac 2010 dan bulan April 2010, secara purata aku menghasilkan dua entri dalam masa satu hari. Okay. Let's go for details. Pada bulan Mac 2010 aku menghasilkan sebanyak 62 entri manakala pada bulan April 2010 pulak aku berjaya menghasilkan 66 entri iaitu jumlah entri terbanyak yang pernah dikeluarkan dalam blog Budak Lelaki Sebelah Pintu.

Okay. Thanks a bunch to Ben Ashaari. Hopefully blog Budak Lelaki Sebelah Pintu dapat memeriahkan lagi blog list tu. HohO.

17 ulasan:

  1. muahaahha join gak rupanya...mana leh lepas kan peluang kan zami ek

    BalasPadam
  2. lelord:
    ya.
    betol betol.
    ;)

    BalasPadam
  3. You memang blogger paling gigih kot...2 post sehari..wow..

    BalasPadam
  4. ko byk idea, sure leh punya nk update tiap ari tue.... ;)

    BalasPadam
  5. haha, jumpa kat my blog eh?.. =P yay, kita dua dah masuk blog list dia dah.. boleh guleng guleng atas rumput mcm citer hindustan.. hehehe..

    BalasPadam
  6. najmie:
    ahha.
    kan kan kan?
    ;)

    BalasPadam
  7. nabil:
    ahha.
    alamak.
    pujian kah tu?
    hohO~

    BalasPadam
  8. oh hey
    yours in the list :)

    BalasPadam
  9. teruskan menulis itu adalah kunci dalam blogging

    BalasPadam
  10. bean:
    hehe.
    thanks bro.
    ;)

    BalasPadam
  11. wahhh. join gak.. bgs2..

    BalasPadam
  12. oo....zami rajin join abang ben rupanya....oo..baru nk tau kisah silam blog budak lelaki ni. haha..zami jgn malu aaaa org baca entry lama2..:P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com