Ahad, 2 Mei 2010

Jangan Lupa Nama Blog Budak Lelaki Sebelah Pintu.

Alamak. Nak join jugak. Ben Ashaari sedang membuka peluang kepada blogger blogger baru yang aktif siapa nak masok dalam blog list baru dia. Wow. Best best.


Okay. Entri pertama yang dikeluarkan oleh blog ini adalah pada tanggal 23 Mei 2009. Maka secara rasminya blog aku beroperasi tak genap usia setahun lagi. So far so good. Alhamdulillah.

Update Blog
Oh. Aku wajib update blog satu hari satu entri. Berdasarkan statistik bulan Mac 2010 dan bulan April 2010, secara purata aku menghasilkan dua entri dalam masa satu hari. Okay. Let's go for details. Pada bulan Mac 2010 aku menghasilkan sebanyak 62 entri manakala pada bulan April 2010 pulak aku berjaya menghasilkan 66 entri iaitu jumlah entri terbanyak yang pernah dikeluarkan dalam blog Budak Lelaki Sebelah Pintu.

Okay. Thanks a bunch to Ben Ashaari. Hopefully blog Budak Lelaki Sebelah Pintu dapat memeriahkan lagi blog list tu. HohO.

17 ulasan:

Lelord berkata...

muahaahha join gak rupanya...mana leh lepas kan peluang kan zami ek

Hizami Rahim berkata...

lelord:
ya.
betol betol.
;)

Kie-yu berkata...

semuga berjaya!

Nabil Aizat Abdul Rahman berkata...

You memang blogger paling gigih kot...2 post sehari..wow..

Hizami Rahim berkata...

kie-yu:
hehe.
;)

Aidy Shahiezad berkata...

ko byk idea, sure leh punya nk update tiap ari tue.... ;)

Just_najmiE berkata...

haha, jumpa kat my blog eh?.. =P yay, kita dua dah masuk blog list dia dah.. boleh guleng guleng atas rumput mcm citer hindustan.. hehehe..

Hizami Rahim berkata...

aidy:
takde maknenya.
;P

Hizami Rahim berkata...

najmie:
ahha.
kan kan kan?
;)

Hizami Rahim berkata...

nabil:
ahha.
alamak.
pujian kah tu?
hohO~

Farah Gluck Yusof berkata...

oh hey
yours in the list :)

Hizami Rahim berkata...

farah:
really?
;)

BeaN MorENo berkata...

teruskan menulis itu adalah kunci dalam blogging

Hizami Rahim berkata...

bean:
hehe.
thanks bro.
;)

Darkbatman berkata...

wahhh. join gak.. bgs2..

Hizami Rahim berkata...

darkbatman:
ahha.
yep.
:)

najihah sahami berkata...

oo....zami rajin join abang ben rupanya....oo..baru nk tau kisah silam blog budak lelaki ni. haha..zami jgn malu aaaa org baca entry lama2..:P

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com