Khamis, 13 Mei 2010

Gila Berangan!!!

Bila larut malam tara kucak cak tara kucak cak suasana sepi tara kucak cak tara kucak cak. Hebat kan? Sesuai dengan tema lagu ni aku sertakan beberapa keping foto berani mati dengan konsep hitam dan putih. Sila gelak gelak gemok sambil melemparkan tuduhan bahawasanya aku gila berangan hoho lantak la.


Cuba teka aku sedang pandang apa? Jeng jeng jeng. Sudah tentu aku pon tak ingat wakakaka. Maka sila jadikan gambar ni sebagai wallpaper desktop anda supaya hidup anda berbahagia hendaknya. Haaa... Tak pasal pasal aku jadi modal caci cacian secara percuma kan kan kan?


Eh eh tengok tu. Ada ikan dalam kolam. Dan kenapa ikan tu rupa bentuk dia macam ikan? Haish... Meh aku tolak kau masuk dalam kolam biar menggelupur tak sempat sempat nak mintak tolong. Ikan kekek mak iloi iloi ikan gelama mak ilai ilai sekian terima kasih.


Jangan tanya aku apa apa tentang gambar ni sebab aku pon tak tahu menahu kenapa buruk sangat kedua dua makhluk ni. Haish... Dosa dosa. Tak baik cakap macam tu. Jom kita tukar pulak jangan tanya aku apa apa tentang gambar ni sebab aku pon tak tahu menahu kenapa handsome sangat kedua-dua makhluk ni. Haaa... Okay okay.


Agak agak macam mana kalau aku jadi duyung? Kot kot boleh jumpa dengan duyung macam Maya Karin. Tak nak dugong. Nak duyung. Sila ketahui perbezaan yang wujud kalau kau ragu ragu sila rujuk Kamus Dewan Edisi tak kisah berapa tapi aku tak jamin apa apa sebab aku pon tak check ada ke takde. Bantai je la.


potpetpotpet: Jom tidur minum petang!

53 ulasan:

WZulhilmi berkata...

Gila posing jugak ko nie ye. Haha.. =P

AROL DSHW berkata...

boleh jadi model majalah Maskulin.
ouh. nie kat mega mall kan?
kolam depan starbucks.

Hizami Rahim berkata...

zulhilmi:
wakakaka.
agak.
;)

Hizami Rahim berkata...

arol:
yep.
dataran pahlawan.
hehe.
;)

dir...antologi hidup apple sepi... berkata...

hyep..haiyak..ni lagi sorang..mn masa ko amik ek?? kejap2 je ada update baru..haiya..tp ok gak..xde la bosan kan..kwkakakaka

Hizami Rahim berkata...

dir:
ahha.
curi masa sementara sempat.
ahha.
;)

Nisa A. berkata...

ha ha haa..
suke baca blog u la..
ayat bersahaja dan kelakar =)

Hizami Rahim berkata...

nisa:
ahha.
alamak.
kemalumaluan sudah.
;)

jijie berkata...

Dataran pahlawan ek?

hehe...

hans berkata...

dah makin berisi ko
hati senang lah nih
betul x?

Hizami Rahim berkata...

jijie:
ahha.
betol betol.
;)

Hizami Rahim berkata...

hans:
ahha.
alamak.
okay.
bukan hati senang.
sebab duduk rumah.
lol~

izan salleh berkata...

aku nak booked ko jadi model pengantin lelaki aku nanti boleh? kau jadi duyung dan aku dugong! HAHAHA

Hizami Rahim berkata...

izan:
wakakaka.
wah.
boleh boleh.
ahha~
;)

dD Fabulous | sitekateki berkata...

nanti hantar application utk hero remaja...give it a try...x try x tau kan...dD nak masuk x leh dah, dah veteran...hikssss

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kalo bab2 berposing.

serahkan kpd zami :P

tieha ismail berkata...

ske tol berposing bakal cekgu ni erk...
xpe....
jd model smbilan laa
ngeeeeeeee.....

Hizami Rahim berkata...

dd:
ahha.
alamak.
zami tak cukup tinggi kot.
ahha.
kesian.
;)

Hizami Rahim berkata...

miss lolly:
ahha.
jom posing jugak miss lolly.
;)

Hizami Rahim berkata...

tieha:
ahha.
siapa nak.
ahha.
;)

YoN berkata...

lawa pic ! hahah.
tp tanak amek la jd bckground lptop. xley tdoq nti. hahah

Hizami Rahim berkata...

yon:
wakakaka.
belom cuba belom tahu.
sudah cuba mesti mau.
wakakaka~
:)

FarhanaDr berkata...

Tak yah jadi cikgu laa.. Meh join the club.. Kelab model terhangat malaysia.. Ekeke.. ;p

Yatre Hayati berkata...

wah wah....nak no tepon la cam nih...hahah

I n n z berkata...

wewit.
hehe =)

nmpk smrt la berkaca mata. hehe ;p

Hizami Rahim berkata...

farhanadr:
wakakaka.
ada ek kelab tu?
ahha~

Hizami Rahim berkata...

yatre:
ahha.
;)

Hizami Rahim berkata...

lnnz:
really?
ahha.
;)

Dauspozi berkata...

hmmm, kalau ko jadi duyung???... x sanggup aku tgk... wakaka, kalau awek bro jadi duyung, sanggup je aku tgk, wakaka... btw, Handsome boy... erk!...

rizal jabai berkata...

cikgu hensem posing sakan..camne la ank murid nk fokus blaja nnt...
bukak cls model boley??

hott..panass cam pisang gorengg :)

AiDa berkata...

eleh... wekkkkkkkk....... ;p

Hizami Rahim berkata...

daus:
wakakaka.
eh eh jangan puji puji.
tak pasal pasal aku gelak sorang sorang.
ahha~
;)

Hizami Rahim berkata...

rizal:
ahha.
alamak.
tu boleh buat kelas tambahan tu.
ahha.
;)

Hizami Rahim berkata...

aida:
tak baik jealous dan dengki.
;P
wakakaka.

kembatolo™ berkata...

berangan skali ngan gambar siut..!~
bes r ceni..sekali berangan dapat satu gambar..hahaha

Hizami Rahim berkata...

kembatolo:
ahha.
lebih daripada satu gambar kot.
ahha~
;)

Aidy Shahiezad berkata...

btul la... aku pun rase ko mmg gila berangan.. tp berangan ke arah kebaikan tak salah k... ;)

Hizami Rahim berkata...

aidy:
ahha.
yep.
berangan boleh mencetuskan imaginasi tahap gaban.
supaya kreatif.
wakakaka~

asphaq berkata...

gmbar last best.
nak jadi duyung jgn lupa kat aku.
aku nak jadi gak.
haha.

leh cari makwe duyung. hahaha

Aidy Shahiezad berkata...

asphaq,

tk pyh jauh nk cari makwe duyung...
zami sendiri pun boleh jadi makwe duyung tue... dia ade bakat... tinggal lg ko nk @ tak je...

kn zami ?? hehehe... ;p

ardinihumaira berkata...

hik3.. kalo zami jadik duyung kan.. zami jumpa saiful apek la.. bercinta ngan beliau ;p

Hizami Rahim berkata...

asphaq:
wakakaka.
mana boleh.
aku nak jadi sorang sorang.
ko boleh jadi binatang lain.
wakakaka.
;P

Hizami Rahim berkata...

aidy:
meh aku tarik rambut ko sampai tanggal semua.
tak pasal pasal.
wakakaka~

Hizami Rahim berkata...

dni:
ahha.
boleh pulak.
;)

LORD ZARA 札拉 berkata...

zami~
jom dating!

kih3~

Aidy Shahiezad berkata...

kahkahkah...
ape kes nk men tarik rambut nie beb..
laki men gusti lengan la... lol

p/s: nk ajak gusti kaki, ko duyung mane ade kaki kn... wakakaka....

AROL DSHW berkata...

ehh.
ade secret admire nak jadikan gambar tue sebagai wall paper.
wall paper = kertas dinding.
di bilik tidurnya. HAHAA :D

Hizami Rahim berkata...

cik zara:
ahha.
jom jom.
;)

Hizami Rahim berkata...

aidy:
ahha.
kelainan.
bosan la tumbuk tumbuk.
ahha~
;P

Hizami Rahim berkata...

arol:
ahha.
siapakah?
;)

mr.syazwan berkata...

SMART!!

=_=

linda musee berkata...

boleh la jadi model ni. hik3 :)

AROL DSHW berkata...

siapakah?
akan diberitahu tidak lama lagi.
HAHAA :D

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com