Khamis, 13 Mei 2010

Gila Berangan!!!

Bila larut malam tara kucak cak tara kucak cak suasana sepi tara kucak cak tara kucak cak. Hebat kan? Sesuai dengan tema lagu ni aku sertakan beberapa keping foto berani mati dengan konsep hitam dan putih. Sila gelak gelak gemok sambil melemparkan tuduhan bahawasanya aku gila berangan hoho lantak la.


Cuba teka aku sedang pandang apa? Jeng jeng jeng. Sudah tentu aku pon tak ingat wakakaka. Maka sila jadikan gambar ni sebagai wallpaper desktop anda supaya hidup anda berbahagia hendaknya. Haaa... Tak pasal pasal aku jadi modal caci cacian secara percuma kan kan kan?


Eh eh tengok tu. Ada ikan dalam kolam. Dan kenapa ikan tu rupa bentuk dia macam ikan? Haish... Meh aku tolak kau masuk dalam kolam biar menggelupur tak sempat sempat nak mintak tolong. Ikan kekek mak iloi iloi ikan gelama mak ilai ilai sekian terima kasih.


Jangan tanya aku apa apa tentang gambar ni sebab aku pon tak tahu menahu kenapa buruk sangat kedua dua makhluk ni. Haish... Dosa dosa. Tak baik cakap macam tu. Jom kita tukar pulak jangan tanya aku apa apa tentang gambar ni sebab aku pon tak tahu menahu kenapa handsome sangat kedua-dua makhluk ni. Haaa... Okay okay.


Agak agak macam mana kalau aku jadi duyung? Kot kot boleh jumpa dengan duyung macam Maya Karin. Tak nak dugong. Nak duyung. Sila ketahui perbezaan yang wujud kalau kau ragu ragu sila rujuk Kamus Dewan Edisi tak kisah berapa tapi aku tak jamin apa apa sebab aku pon tak check ada ke takde. Bantai je la.


potpetpotpet: Jom tidur minum petang!

53 ulasan:

  1. Gila posing jugak ko nie ye. Haha.. =P

    BalasPadam
  2. boleh jadi model majalah Maskulin.
    ouh. nie kat mega mall kan?
    kolam depan starbucks.

    BalasPadam
  3. zulhilmi:
    wakakaka.
    agak.
    ;)

    BalasPadam
  4. arol:
    yep.
    dataran pahlawan.
    hehe.
    ;)

    BalasPadam
  5. hyep..haiyak..ni lagi sorang..mn masa ko amik ek?? kejap2 je ada update baru..haiya..tp ok gak..xde la bosan kan..kwkakakaka

    BalasPadam
  6. dir:
    ahha.
    curi masa sementara sempat.
    ahha.
    ;)

    BalasPadam
  7. ha ha haa..
    suke baca blog u la..
    ayat bersahaja dan kelakar =)

    BalasPadam
  8. nisa:
    ahha.
    alamak.
    kemalumaluan sudah.
    ;)

    BalasPadam
  9. Dataran pahlawan ek?

    hehe...

    BalasPadam
  10. dah makin berisi ko
    hati senang lah nih
    betul x?

    BalasPadam
  11. jijie:
    ahha.
    betol betol.
    ;)

    BalasPadam
  12. hans:
    ahha.
    alamak.
    okay.
    bukan hati senang.
    sebab duduk rumah.
    lol~

    BalasPadam
  13. aku nak booked ko jadi model pengantin lelaki aku nanti boleh? kau jadi duyung dan aku dugong! HAHAHA

    BalasPadam
  14. izan:
    wakakaka.
    wah.
    boleh boleh.
    ahha~
    ;)

    BalasPadam
  15. nanti hantar application utk hero remaja...give it a try...x try x tau kan...dD nak masuk x leh dah, dah veteran...hikssss

    BalasPadam
  16. kalo bab2 berposing.

    serahkan kpd zami :P

    BalasPadam
  17. ske tol berposing bakal cekgu ni erk...
    xpe....
    jd model smbilan laa
    ngeeeeeeee.....

    BalasPadam
  18. dd:
    ahha.
    alamak.
    zami tak cukup tinggi kot.
    ahha.
    kesian.
    ;)

    BalasPadam
  19. miss lolly:
    ahha.
    jom posing jugak miss lolly.
    ;)

    BalasPadam
  20. tieha:
    ahha.
    siapa nak.
    ahha.
    ;)

    BalasPadam
  21. lawa pic ! hahah.
    tp tanak amek la jd bckground lptop. xley tdoq nti. hahah

    BalasPadam
  22. yon:
    wakakaka.
    belom cuba belom tahu.
    sudah cuba mesti mau.
    wakakaka~
    :)

    BalasPadam
  23. Tak yah jadi cikgu laa.. Meh join the club.. Kelab model terhangat malaysia.. Ekeke.. ;p

    BalasPadam
  24. wah wah....nak no tepon la cam nih...hahah

    BalasPadam
  25. wewit.
    hehe =)

    nmpk smrt la berkaca mata. hehe ;p

    BalasPadam
  26. farhanadr:
    wakakaka.
    ada ek kelab tu?
    ahha~

    BalasPadam
  27. hmmm, kalau ko jadi duyung???... x sanggup aku tgk... wakaka, kalau awek bro jadi duyung, sanggup je aku tgk, wakaka... btw, Handsome boy... erk!...

    BalasPadam
  28. cikgu hensem posing sakan..camne la ank murid nk fokus blaja nnt...
    bukak cls model boley??

    hott..panass cam pisang gorengg :)

    BalasPadam
  29. eleh... wekkkkkkkk....... ;p

    BalasPadam
  30. daus:
    wakakaka.
    eh eh jangan puji puji.
    tak pasal pasal aku gelak sorang sorang.
    ahha~
    ;)

    BalasPadam
  31. rizal:
    ahha.
    alamak.
    tu boleh buat kelas tambahan tu.
    ahha.
    ;)

    BalasPadam
  32. aida:
    tak baik jealous dan dengki.
    ;P
    wakakaka.

    BalasPadam
  33. berangan skali ngan gambar siut..!~
    bes r ceni..sekali berangan dapat satu gambar..hahaha

    BalasPadam
  34. kembatolo:
    ahha.
    lebih daripada satu gambar kot.
    ahha~
    ;)

    BalasPadam
  35. btul la... aku pun rase ko mmg gila berangan.. tp berangan ke arah kebaikan tak salah k... ;)

    BalasPadam
  36. aidy:
    ahha.
    yep.
    berangan boleh mencetuskan imaginasi tahap gaban.
    supaya kreatif.
    wakakaka~

    BalasPadam
  37. gmbar last best.
    nak jadi duyung jgn lupa kat aku.
    aku nak jadi gak.
    haha.

    leh cari makwe duyung. hahaha

    BalasPadam
  38. asphaq,

    tk pyh jauh nk cari makwe duyung...
    zami sendiri pun boleh jadi makwe duyung tue... dia ade bakat... tinggal lg ko nk @ tak je...

    kn zami ?? hehehe... ;p

    BalasPadam
  39. hik3.. kalo zami jadik duyung kan.. zami jumpa saiful apek la.. bercinta ngan beliau ;p

    BalasPadam
  40. asphaq:
    wakakaka.
    mana boleh.
    aku nak jadi sorang sorang.
    ko boleh jadi binatang lain.
    wakakaka.
    ;P

    BalasPadam
  41. aidy:
    meh aku tarik rambut ko sampai tanggal semua.
    tak pasal pasal.
    wakakaka~

    BalasPadam
  42. dni:
    ahha.
    boleh pulak.
    ;)

    BalasPadam
  43. kahkahkah...
    ape kes nk men tarik rambut nie beb..
    laki men gusti lengan la... lol

    p/s: nk ajak gusti kaki, ko duyung mane ade kaki kn... wakakaka....

    BalasPadam
  44. ehh.
    ade secret admire nak jadikan gambar tue sebagai wall paper.
    wall paper = kertas dinding.
    di bilik tidurnya. HAHAA :D

    BalasPadam
  45. cik zara:
    ahha.
    jom jom.
    ;)

    BalasPadam
  46. aidy:
    ahha.
    kelainan.
    bosan la tumbuk tumbuk.
    ahha~
    ;P

    BalasPadam
  47. boleh la jadi model ni. hik3 :)

    BalasPadam
  48. siapakah?
    akan diberitahu tidak lama lagi.
    HAHAA :D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com