Selasa, 4 Mei 2010

Geram Sakit Hati!!! Ya Allah.

Apa aku selalu buat?
Bila aku sakit hati.
I mean terlalu sakit hati.

  • Aku tidur. Aku malas nak fikir nak menambahkan lagi sakit hati. Jadi jalan yang terbaik adalah tidur dan dengan harapan aku tak ingat apa apa bila aku bangun nanti.
  • Aku menyanyi lagu lagu high pitch. HohO. Meh sini lagu lagu Wings, Search, May dan segala jenis lagu lagu rock kapak. Tak lupa jugak lagu lagu Ziana Zain boleh? Okay. Bila aku nyanyi lagu lagu high pitch ni sama konsep macam aku menjerit melalak kuat kuat lantak la apa orang lain nak kata janji aku rasa lega lepas tu.
  • Aku tengok aksi aksi lawak. Oh. Tak kisah la daripada filem filem atau iklan iklan atau apa sahaja bahan lawak. Eh eh laughter is the best medicine kan kan kan?
  • Aku menari. Sila gelak. Aku menari nari hip hop katanya. HohO. Konon konon macam Adam Stacy bergabung meletup! Boleh?
For now.
Itu je yang aku buat.
Lebih lebih belum difikirkan lagi.
Ada cadangan tambahan?

potpetpotpet: Biarkan.

13 ulasan:

hUsNA berkata...

erk??
hilgkn ke geram bile menari??
(:

aqish basir berkata...

na dgr la sore awk ble nynyi lgu high pitch hehe

Ejay berkata...

byk2 solat dan baca alQuran... buat penenang jiwa :)

kasih berkata...

tak nampak kaitan antara sakit hati dan kena menari.

Nur -al- Ain berkata...

anda kene tag tau. tag untuk join contest best.

hehe ;)

check sini k

http://gadismawarhitam.blogspot.com/2010/05/hadiah-birthday-untuk-alisya.html

Yatre Hayati berkata...

asal x masukkan makan banyak2....makan coklat !!

asphaq berkata...

cantik gmabr tuh *tetiba*

izzad b* berkata...

sbr2.
1 lg cara, mkn sampai muntah

Just_najmiE berkata...

breathe, nafas panjang2.. lepaskan.. boleh?.. (^^,)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

sakit ati..jumpa member g bebel kat dia pastu ok..huhu..sian member awe jd mangsa bebelan

Qarl berkata...

o yeah

lagu Ziana Zain!

cool la zami!

ardinihumaira berkata...

hehe dni nak cuba menari hiphop gak leyh tak? ;p


MAY HAPPINESS BE AROUND YOU NOW AND FOREVER

Fiq bukan satria berkata...

yeah..

cuba jangan gantung diri

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com