Ahad, 25 April 2010

Teh O. Cucur Ikan Bilis. Home Sweet Home.

Wow. Sedap gila. Minom petang air teh o. Makan petang cucur ikan bilis. Best best best. Aku berlinangan air mata sambil menikmati semua ni. Oh. Mana tak jadi macam tu panas panas lagi aku dah ngap cucur tu. Lantak. HohO. I miss my home sweet home. Lol~


potpetpotpet: Tak sabar nak balik rumah. Betol.

19 ulasan:

ardinihumaira berkata...

memang sedap. tambah2 lagi kalau makan masa huja. wow...

Hizami Rahim berkata...

ardini:
sedang hujan ni.
ahha.
sedap gile!

Goldman berkata...

COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1280.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.

Yatre Hayati berkata...

wah wah wah..seronok nyer kalo dapat makan jua !!!! miss my home tu....

FarhanaDr berkata...

Ouhhhh.. Miss home juger.. Mau makan sodap2..

็ซ‹ใกใ•ใ‚“ berkata...

huhuhu.. yup best duk umah.. mak aku mesti buat minum petang.. karipap la.. kuih tu la kuih ni la.. huhu.. air teh mesti ada.. huhuhu kat kolej sapa nak buat? turun cafe g beli pon malas.. hohoho...

Hizami Rahim berkata...

yatre:
ahha.
ya.
betol.
sedap sedap.
;)

Hizami Rahim berkata...

farhanadr:
rumah tempat makanan sedap sedap.
ahha.
rindu gila.
;(

Hizami Rahim berkata...

ichiban:
tahu takpe.
fuh.
kat rumah tak henti makan makan ni.
ahha.
rindu.
;)

Aidy Shahiezad berkata...

fuiyoo...
rumah ko 3 tingkat zamie ??
siap ade anjing guard lg...
dahsyat 8x.... hohoho...

Hizami Rahim berkata...

aidy:
ahha.
lantak.
;P

eqbalzack berkata...

abes exam terus balik kg k...
jgn melancong atau melencong tpt lain....hehe

Hizami Rahim berkata...

abang eq:
ahha.
ye.
pasti!
;)

Qarl berkata...

kakakaka

nk gelak sebab ade org jual emas ye

huhu

btw, besarnye umah zami

3 tgkat eh?

Lelord berkata...

org kaya umah 3 tingkat tu pasal ade iklan emas tuk budak sebelah pintu nih muahahaha

uwaaaa sok nak wat gak jemput2 bilis

Hizami Rahim berkata...

qarl:
ahha.
aku pon dah gelak gelak gemok je tadi.
sempat pulak dia.
ahha.

Hizami Rahim berkata...

lelord:
silakan.
ahha.
simple but sedap.
;)

i'm shin... i'm inesen berkata...

shin tujukan lagu 'pulanglah' kat kamu ek

:)

H@n$ Xy berkata...

best woo..suka gak~~

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com