Rabu, 14 April 2010

Review: Seandainya by Hael Husaini.

Tajuk: Seandainya
Artis: Sani
Lagu: Ajai
Lirik: Ajai
Apalagi, play la video ni.
HohO~
Oh.
Kat bawah ni ada lirik lagu.
Penat aku taip okay.

 ______________________________________

Pertama kali aku melihatmu.
Ternyata hatiku rasakan sesuatu.
Di saat hampa melanda diriku.
Kau sentiasa ada di sisiku ini.

Kasih apakah ertinya.
Bila kau tak jadi kekasih.
Andainya aku yang kau cintai.
Pasti naluri cinta terpatri untukmu.

Andainya ku bisa mendampingmu
Pasti dunia ini bercahaya bersamamu.

Kasih apakah ertinya.
Bila kau tak jadi kekasih.
Andainya aku yang kau cintai.
Pasti naluri cinta terpatri untukmu.

Andainya ku bisa mendampingmu.
Pasti dunia ini bercahaya.
Bercahaya bersamamu.
Bersamamu.
_________________________________


Komen Pengkritik Jempotan: Opocot! Tiba tiba terkejot konon. Bulih? Duh. Suara dia best okay. Sedap lagu ni kalau dengar kat telinga. Kalau dengar kat lain aku tak tahu la pulak. Ya. Suara dia macam teh tarik yang cukop susu lemak berkrim. Sedap weh! Dan lagu ni pon layan. Kalau kau sedang kapel cintan cintun dan pulak tu kau layan lagu ni, boleh habis jugak dalam dua kotak setengah tisu kat rumah kau tu. Terharu dengar lagu ni. Tahniah.

6 ulasan:

Miss Cutey Cat berkata...

klako gak ek zami ni.. hoho~ ;p

Hizami Li berkata...

miss cutey cat:
eh.
tak kelakar ke sebelom ni?
duh.
T-T

Miss Cutey Cat berkata...

ehe~ xkata pun cm2... sebelom ni klako la jgak... ^_*

Qarl berkata...

penah dgr lagu ni

well, i might say d song was okay

kne dgr byk kali lagi kot tuk btol2 suke lagu ni

Wardyratique berkata...

well... sebenarnya sekali dengarnye cam halwa telinga ni agak menangkap... pastu da masuk 10kali dengar... cam besa je plak.. tapi buleh la.. mmg sedap...

Wardyratique berkata...

well... sebenarnya sekali dengarnye cam halwa telinga ni agak menangkap... pastu da masuk 10kali dengar... cam besa je plak.. tapi buleh la.. mmg sedap...

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com