Isnin, 26 April 2010

Next Plan Please.

Aku nak cerita pasal paper Analytical Chemistry petang tadi. Oh. Aku tahu mesti kau dah bosan nak dengar cerita cerita macam ni bukan? Merungut merungut merungut. Okay. Seperti biasa, soalan soalan spesies tangkap maut gila. Kecewa.


Eh eh kita abaikan pulak pasal tu. Benda dah jadi tak boleh nak buat apa apa. Just keep moving forward. Okay. Next plan please. Apakah? Jom karok karok! HohO. Oh kat TM ni ada karaoke jenama jamban je. Eh eh jamban pon jamban la. Yang penting aku nak melalak lalala sampai tercampak segala bijik bijik kelemumur (ketombe) ni. Boleh? Lantak.


potpetpotpet: Hidup pendek. Jangan stress.

12 ulasan:

Miss Cutey Cat berkata...

sian dia.. jom karok sama2... lalalal~

Din Husaifa berkata...

oww....
ptut ko xkasi aku tlis mcm ni
rupanya ko yg nk post...hanj

Hizami Rahim berkata...

miss cutey cat:
jom jom.
;)
lagu apa?

Hizami Rahim berkata...

din:
apahal?

Miss Cutey Cat berkata...

Zami... Kita nyanyi lagu Mariah Carey- Endless love nak x?aida lama xnyanyi lagu tu... huhu~

H@n$ Xy berkata...

HO6..ANALYTICAL CHEMISTRY..CAM BEST jer bunyi..hu4...MINOR KIMIA KAN..major maths..ho4...takpe3..karok2

kasih berkata...

patut letak pic karok sendiri.
barulah artis.
tak gitu hazami?
ehh.. hizami.

Muhammad berkata...

Kasi lampu hijau hahaha

ardinihumaira berkata...

jamban pon jamban la hhehe

Nur -al- Ain berkata...

kalau stress idup pendek tak bernilai.. yeee.. ;) ayat tersebut memberi semangat kpd saye yg stress paper akaun tak imbang. hooo

eqbalzack berkata...

dah lama tak karox....jom...kita duet lagu hati kama....hehe

feeqa berkata...

rindu nak karok!! leh x??

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com