Jumaat, 23 April 2010

Lima Jenis Orang Yang Aku Tak Suka. I Hate You. Boleh?

Oh.
This is my personal view.
Tak ada kaitan dengan siapa siapa.
HohO~
Ada lima jenis orang yang aku tak suka.
Seriously.
Oh.
Aku bukan nak kata aku bagos sangat.
Tidak tidak tidak.
Cuma aku tak berapa berkenan dengan lima jenis orang ini.
  1. Orang yang merokok tapi ikot sukahati bapak dia nak merokok kat mana. Eh eh eh. Aku tak kisah kau nak sumbat tujuh ke lapan ke sembilan ke sepuloh ke batang rokok kat mulut kau. Yang aku jadi hot and spicy, apahal kau nak hisap rokok dekat bilik bacaan? Kau tak nampak aku sedang pura pura baca buku ni? Eh eh eh. Nama pon bilik bacaan. Siapa nak baca baca sila ke bilik bacaan. Faham? Baju aku yang berbau Tommy Hilfiger (aku tipu penoh muslihat) pon dah tukar perisa rokok cap kepala hotak kau. Alamak. Lebih lebih pulak lakonan aku dalam babak emosi ni. HohO~ 
  2. Orang yang meludah tak tentu hala ptuih ptuih ptuih bunyi dia. Amboi amboi amboi. Ni lagi aku nak sepak terajang secara konsisten. Apahal kau nak ludah ludah kat semua tempat? Kau nak beri tanda konon kau dah lalu tempat tu sebab tu kau ludah ludah? Meh sini aku pijak selipar kau. Duh. Tak faham dengan orang macam ni. Pengotor. Bluwek!
  3. Orang yang suka gurau gurau tapi bukan gurau gurau. Sakit hati betol. Setiap patah kata makan dalam okay. Seriously. Tak suka. Bak kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata eh tak boleh nak tarik balik. Walaupon aku tak pernah naik perahu dan aku pon tak pasti macam mana nak undur perahu tu aku yakin bahawa perahu memang boleh diundur. Sekian.
Eh eh eh tiga je ek?
Alamak.
Aku salah kira la tadi.
Aku ingat ada lima.
Oh tak sangka cuma tiga sahaja. 
Lantak.

potpetpotpet: Sama sama kita bermuhasabah.

36 ulasan:

sebelas berkata...

alamak cam ader tersangkut pada salah satu ciri tak suka tue :D


http://nomborsebelas.blogspot.com/

็ซ‹ใกใ•ใ‚“ berkata...

haha.... sama2.. but aku suka gak kalau org cakap pedas2 ni.. yg no3 tu .. hahaha..

Just_najmiE berkata...

yay, sy masih disayangi!.. haha.. =P

cikgu isza berkata...

yang tu tegur.. gurau2 biar bertempat.. susah bila melibatkan hati dan jiwa...

FarhanaDr berkata...

Haha.. Tu la pasal.. Cari gak scroll sampai bawah, tepi2.. Mane lagi dua.. Hahaha.. ;p

Aidy Shahiezad berkata...

ade satu jenis org je yg ku x suka... ku tak suka yg jenis salah mengira.. lebih2 lagi bila dialah harapan bangsa nk buat anak mesia jdi pandai mengira... hancus... hehehe....

salam heppi ari lahir ek... ;))

ajid berkata...

nak merokok g la jauh2 kan.

paling taksuka xtvt meludah. apetah lagi perempuan. slalu sngt tgk kat sini.

hakimfaridzul berkata...

ahahaha..
yang merokok tu paling aku tak suka!!!
sesak nafas wo!!!
macam kena athma teruk pun ada!!!

Hizami Rahim berkata...

sebelas:
ahha.
alamak.
tak tuju kat sesiapa.
harap maklum.
;)

Hizami Rahim berkata...

ichiban:
ahha.
tak kisah pedas.
janji tak sampai tahap kutok.
;)

Hizami Rahim berkata...

najmie:
ahha.
sayang sentiasa.
;)

Hizami Rahim berkata...

isza:
ya.
;)

Hizami Rahim berkata...

farhana:
ahha.
kan?
tetiba tak jumpa~

Hizami Rahim berkata...

aidy:
ahha.
sengal~
anyway thanx!
;D

Hizami Rahim berkata...

ajid:
give me 5!!!
;)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Me xs0ker semuaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Hizami Rahim berkata...

hakim:
tahu tak apa.
ahha~

H@n$ Xy berkata...

HO4..MMG TAK SUKA GAK org isap rokok..especially kat tandas,stesen bas..ho4..gurau manja2..ngeh4

eqbalzack berkata...

abg eq xde dlm 3 kategori tu....so suka tak? hihi

Hizami Rahim berkata...

hans:
ahha.
kan kan kan?

Hizami Rahim berkata...

abang eq:
alamak.
;)

kasih berkata...

apa la besday boy ni..
huhhh..
no1 paling xtahan.
memang semputlah.

Aus MeLankoLik berkata...

makan dalam plaing sedap , hahahak

hUsNA berkata...

hepi bday..
(;

Lelaki Homo berkata...

Thanks God! LH dikurniakan dgn akhlak yg indah. Lalaalalala.

Amanina berkata...

paling tak suka kalau orang merokok, pastu pergi sembur asap kat muka orang lain. nampak sangattttt kurang ajar! heee

Nurul Farhana berkata...

salam pagi jumaat...

kelima-lima sy tak suke..

eh, lima ke? huhuuu

paling tak suke bab asap rokok n bau rokok...oh..boleh muntah..macam la best sangat..!

* emo jap *

Amir Rayyan berkata...

happy birthday.,...gahahaha...x de kena mengena dgn entry...:)

~~nAzIrAh aShAr~~ berkata...

yeah! same2..xsuke smokers n split merata..aiyo! disgusting..

AyuE berkata...

setuju sangat lah...diorang ingat diorang RAWK la tu dok isap rokok depan orang, meludah merata...adab xdak kot..

Aini berkata...

sangat geli dgn yang suka meludah merata tuh

e~car182 berkata...

yg 3rd tu meh kita sumbat CILI MERAH dalam mulut dia!benciiik~

EIPUL berkata...

haha,

lawak masa last.
aku baru semangat nak carik ciri ke 4 ngan 5, rupanya ada 3 jek. LOL

Hizami Rahim berkata...

wow.
ramai betol setuju.
;)

~ Ann ~ berkata...

ahahahaha... aku pun benci yang 1st sangat sangat..

syahira ariff berkata...

setuju dgn yg no.1
awk nie msti ta ske isap rokok kan
bgus2,i'm respect type of man like u
=]

kommentla new entri sy
=D
hee~

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com