Isnin, 26 April 2010

Kembang Kembang Tak Ingat Dunia.

Sila klik pada gambar kalau ada masalah mata. Sila sila.

Wow. Blog aku sudah mula stabil. Oh. Jadual kat atas ni merupakan jadual bertugas kelas 2 Mawar Plastik. HohO. Bukan bukan. Jadual tu adalah data statistik kunjungan ke blog Budak Lelaki Sebelah Pintu pada minggu lepas. Terima kasih terima kasih. Eh eh setiap kunjungan unik mencatatkan angka melebihi 250 secara purata. What an achievement!!! Terima kasih terima kasih.

Okay. Tanggal 20 April 2010 mencatatkan angka tertinggi iaitu terdapat 451 kunjungan unik. Manakala pada 24 April 2010 pula mencatatkan 261 kunjungan unik iaitu angka terendah pada minggu lepas. Well. Terima kasih terima kasih. I try my best to keep this blog alive.

potpetpotpet: Tanpa anda siapalah saya. Eh eh rasa macam sedang berdiri kat atas pentas. Mana trofi orang emas bogel tadi?

19 ulasan:

  1. tahniah2! hehe trofi tu dni dah curi

    BalasPadam
  2. fuh!!!
    bagus2...
    teruskan memantapkan blog
    hehehe

    BalasPadam
  3. Wowzzzz.. Very good.. Keep it up.. Heehee.. Bukan snang mahu stabilkan ekonomi negara.. Hik hik.. :)

    BalasPadam
  4. ngahaha.sengal! :p

    fuh,sedap betul bau masakan org sebelah. *ceh,tetiba je.ngee.

    BalasPadam
  5. taniah2!! :D eyh2.. nak tnya.. cmna bleh bg naikk viewers huh? baru blajar wat blog.. so.. xtaw apa2 lagi.. :D

    BalasPadam
  6. cne nk buat analisis ni sume?
    nk jgk..
    hihi
    (:

    BalasPadam
  7. fuh bestnya..
    bila laa yang sy punya nk naik

    BalasPadam
  8. sume ni tgk kt nuffnang kn? :)

    BalasPadam
  9. hahahaha,tahniah
    mesti earning nuffnang pun meningkat
    keep it up
    =]

    BalasPadam
  10. ya.
    guys, boleh rujuk nuffnang.
    ;)

    BalasPadam
  11. boleh x story sket pasal nuffnag ni??
    xclear la..
    quite confuse~~
    pls..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com