Khamis, 22 April 2010

Karangan Paling Lawak Di Alam Semesta! Wajib Baca.

Okay.
Aku dah tak tension.
Magic bukan?
Ya.
Sebab aku ada baca mungkin karangan paling kelakar di alam semesta.
Aku gelak sipu sipu macam siput sedot shrooot shrooot bunyi sedot dia.
Otak aku hampir hampir terkeluar daripada kepala gara gara gelak secara berlebihan.
Boleh?
Eh nak tengok betapa rajin dan bersemangat waja aku salin karangan budak tu jom.
Hebat bukan?
Sampai bukak dua browser mozilla firefox ni.
HohO~
Anyway.
Aku sedang tension sebab mee megi aku kembang sebelom waktunya.
Eh bukan bukan.
Aku ada paper nak kena jawab pukol 9 pagi ni.
Betol.
Yay yay aku dah start exam.
That's why sempat jugak menelaah karangan merepek ni.
Duh kelakar nak mampos.
Cuba baca sampai habis.
Bengkak mata aku nak salin bulat bulat segi segi lonjong lonjong dan segala bentuk apa lantak la karangan budak tu.
Kau nak tahu muka aku dah ada iras iras macam muka kat atas ni. Amacam?

Keluarga Saya

Semua orang di dunia ini ada keluarga. Keluarga ialah family dalam bahasa orang putih. Keluarga mempunyai ayah, ibu, abang, kakak, adik, nenek, datuk, pakcik, makcik dan etc.

Pertama kali saya ingin memberi tahu bahawa semua orang di dunia ini mempunyai keluarga yang aman damai dan tidak berperang tetapi ada juga yang tidak aman damai kerana mereka berperang.

Saya ingin menceritakan pula tentang keluarga saya. Saya mempunyai seorang ibu dan ayah tetapi ibu saya kata dia pernah tidur dengan tiga orang lelaki di hotel di mana dengan itu sah bahawa saya ini anak luar nikah kerana darah saya berlain jenis dengan ayah saya yang ada di rumah ini. Ayah tidak peduli bila ibu keluar dengan lelaki lain. Ibu pula tidak risau jika ayah tidak pulang ke rumah.

Kakak dan abang saya tidak lagi bersekolah kerana mereka sudah berhenti. Kakak saya cantik seperti mirip wajah Marilyn Monroe yang sudah mati itu. Dia mati kerana terlanggar motokar datuk saya yang enjinnya berkuasa 500CC.

Abang saya handsome atau kacak seperti Amitabh Bachan atau Sanjay Dutt. Kadang kadang muka dia berubah seperti Aacapan bila dia baru bangun tidur. Bila dia habis mandi muka dia macam muka dia sendiri. Itulah kelebihan abang saya.

Seterusnya saya menceritakan tentang adik saya. Walaupun saya tidak ada adik tetapi saya tipu kamu dengan mengatakan bahawa saya ada adik.

Demikianlah cerita tentang keluarga saya bahagia walaupun sebenarnya tidak. Sekian. Harap maklum.

Yang ikhlas,
Bob

potpetpotpet: Eh eh ni bukan karangan aku okay. Serious. Lantak.

38 ulasan:

-wAn- berkata...

essay pe nie..............
hahaha

**komen blog......

Miss Cutey Cat berkata...

ahaha.. karangan tu klu wat time spm.. agak2 dpt a x?;p

FarhanaDr berkata...

Adoi.. Budak ni mesti budak genius. Bukan senang nak hasilkan karangan macam ni.. Ye tak cikgu? Ahaks..

Hizami Rahim berkata...

wan:
alamak.
tak pasti pulak.
ahha~

Hizami Rahim berkata...

miss cutey cat:
tak dapat gred apa apa kot?
ahha~

Hizami Rahim berkata...

farhanadr:
ya.
mungkin.
sgt2 genius.
ahha~

luvly mya berkata...

hahaha...lawak..;)..boley je tipu buat2 ade adik ;p

myra arshad (: berkata...

HAHA, hebat budak yang tulis tu.
gamaknya berapa la dapat paper BM PENULISAN UPSR kan kan? HEHE

Hizami Rahim berkata...

mya:
ahha.
entah.
pandai pulak nak tipu.
;D

Hizami Rahim berkata...

myra:
eh.
tertanya tanya jugak berapa kan?
hehe~

hakimfaridzul berkata...

pernah bace juga entri karangan ini sebelum ni!
wink2!!!

H@n$ Xy berkata...

ho6..mmg kelakar ar...hu6

Aidy Shahiezad berkata...

bdak bob nie darjah brape neh ?
adoyai... huhuhu...

Armyrule berkata...

ahahahaha...mmg lawak sealam semesta ah...wakakaka

Hizami Rahim berkata...

hakim:
eh.
aku taip sendiri.
lol~

Hizami Rahim berkata...

hans:
tahu tak apa~
ahha~

Hizami Rahim berkata...

aidy:
alamak.
aku pon tak tanya mak dia.
eh eh aku pon tak kenal mak dia.

Hizami Rahim berkata...

amirul:
sila gelak sampai terkeluar otak ye.
ahha~

siti nur fadhilah berkata...

i like part abang tuh... :p

mane jumpe nih bro?ahaha~

Hizami Rahim berkata...

fadhilah:
eh.
ada jumpa kat fb.
ahha~

chotz berkata...

hahaha.. lawak!!!

soffya cik bulan berkata...

ku pnh bc krgn itu sblm ini.hehe....senyum, sengih dan gelak...:)


nasib baik tkdo ank murid mcm tu eh...hu, kalau tk poning pengsan tk bangun2..huhu

~~nAzIrAh aShAr~~ berkata...

ni memang krangan dak sekolah k??kelakar lah..tapi mesti cikgu yang tanda paper niwh geleng2 kepala..hhua5

gooseberries berkata...

hahah..mmg siut jer dak yg tulis karangan tue..

xRaafikx berkata...

haha. lawak dia ni, cannot go la. terbahak bahak aku baca. ades.

Just_najmiE berkata...

ahahahaha, tak bleh blah tul! =DDD

StingRay berkata...

aku akan jadi cikgu paling bahagia kalau jumpa budak macam ni...



baru ada kelainan...hahahaa..

Hazzy Ishak berkata...

genius

hana devushka berkata...

tragis pown ade krgn ni..

AyanaAsham berkata...

ooooo budak lelaki sblh pintu
aku jumpe gadis sebelah pintu hari tu.hehhehe

Lia3003 berkata...

takde motif betul karangan ni, lawak2

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

ok.. mimie gelak lagik walau dah baca banyak kali.. tq.. esok mimie exam paper finals tp tada mood suda mau baca buku.. adussss

tq menceriakan saya dengan karangan bob ini

Dayang Norliza berkata...

mula2 macam biasa jer..rupenyer betul2 lawak lah..kalau ada lagi karangan macam tu boleh la kami baca..

EdoHayra berkata...

lawak gler haha

najihah sahami berkata...

banyak betul budak ni menipu dalam karangan ni.ishh..

^^

Pejuang Rakyat berkata...

@najihah sahami

Korang gelak2, korang tak rase sedih ke dengan budak yg buat karangan nie? Die tau die anak luar nikah sebab gaya hidup mak bapak die...tak rase sedih ke?

kami zabrie berkata...

funny

kami zabrie berkata...

funny

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com