Ahad, 25 April 2010

Jerit Kuat Kuat Tidaaak!!!

Wah. Seronok gila bila dapat ucapan ulang tahun kelahiran kat laman facebook. Agak dalam juta juta jugak la. Aku tipu sunat sebab aku dah sunat. Boleh? HohO. Terima kasih kepada anda. Eh eh anda yang mengucapkan selamat. Tak termasok ucapan selamat pagi, selamat petang dan jugak selamat malam. Thanks.

Next. Aku dah selesai menduduki dua kertas peperiksaan. One was Optimization Methods. Another one was Mathematical Research Methods. Fuh. Setakat ni aku tak berpuas hati dengan apa yang aku dah jawab. Benci benci benci. Seriously. So aku tak boleh nak target tip top kebaboom cak cak cak. Faham faham sendiri sudah. Study pon macam nak tak nak. How?


Anyway. Semalam aku tak study langsong. Sebab sebelom ni dah dua hari berturut turut aku bersengkang mata dan berkangkang kaki tak tidor malam. Study maut gila. HohO. Lantak.


Next papers pulak bersifat seram dan kejam sakit jiwa. Analytical Chenistry dan Industrial Chemistry. Tidaaak!!! Jerit kuat kuat. Kepala hotak aku aku ni pon dah kembang kuncup kembang kuncup secara melampau nak sedot ilmu lagi dan lagi. Bayangkan mengikut imaginasi dan kreativiti masing masing. Okay. Nak sambong study kot.

 
potpetpotpet: Doakan kejayaan bersama. Deal?

11 ulasan:

  1. okies..
    doakn kjyaan bersama
    good luck..
    moge dimudahkan segala urusan
    (:

    BalasPadam
  2. haaa~ study2.. jangan dok layan fb je~ opss sok de test amali visual basic. (-_-") ahhhh... malam ni r baru study.. =D

    BalasPadam
  3. gud luck 4 da exam ya...

    BalasPadam
  4. ermm..best of luck hizami..u can do it..he4

    BalasPadam
  5. Adehhh.. Yang tak tahan tu bersengkang mata berkangkang kaki tu.. Fuh.. ;p

    Selamat belajar zami.. Jangan malas2.. Hik hik..

    BalasPadam
  6. ko boleh punya
    chill mla bro
    gud luck untuk ko

    BalasPadam
  7. hokey hokey

    gud luck zami!

    esok i ade 1 paper gak

    huhu

    BalasPadam
  8. kepala hotak ko yg kembang kucup tue masih ade ruang utk di sumbat ilmu aku rase sbb xdela sekembang badan ko kan ??? err.. oopsss... hehehe.. ;p

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com