Ahad, 11 April 2010

BEN ASHAARI

 Alahai Munah.
Apahal pulak nak tudoh tudoh aku ni?
Burok perangai kau.
Aku tak buat kerja gila tu.
Betol.
 
Hoi Munah.
Berapa kali aku nak cakap kat kau ni?
Bukan aku la.
Kau nak aku ulang sampai dua ratos lapan puloh sembilan kali ke?
Aku ni dah la sempot.
Nanti tak pasal pasal aku kena cirit birit.
Lantak.

Weh Munah.
Kau nak aku tepok amai amai kat ubun ubun kau?
Sudah sudah la tu.
Bukan aku yang curi okay.
Aku tahu la pokok pisang kau kat belakang aku ni.
Tapi apahal kau nak kata aku curi kek pisang kau?

 potpetpotpet: Oh. How? Lantak aku buat cerita merapu. Credit to Ben Ashaari. Salute him.

13 ulasan:

  1. kek pisang?
    wah..i loike..
    =)

    BalasPadam
  2. munah..sempot..cirit birit..kek pisang..ha3...mcm2...

    BalasPadam
  3. adoiiilaaa.....

    lawak giler....

    credits untuk awak...

    BalasPadam
  4. zack:
    ahha.
    aku tahu tu kek kegemaran kau kan?
    hohO~

    BalasPadam
  5. hahaha...if ada vote.. bllg vote cter nie... shuke2 =)

    BalasPadam
  6. belalang:
    oh my.
    really?
    duh.
    nak nangis jap.
    uwaaa~
    T-T

    BalasPadam
  7. wah boleh tahann..
    jom lawat..

    BalasPadam
  8. bdk skema:
    ahha~
    thanx~
    ;D

    BalasPadam
  9. aku xnpk pun munah.. haha~
    best. suke suke suke suke...

    nak gelak lagi.

    hahaha~

    oh ha.. pestaim masuk ni. lalala

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com