Rabu, 14 April 2010

Aktiviti Bawah Selimot. Lucah?

Sebelom nak scroll lebih lanjot lagi, sila pastikan umor anda dah lanjot 18 tahun dan ke atas.
Eh.
Aku betol betol ni.
Apahal aku nak tipu?
Lantak. 

Ya.
Aku nak kongsi cerita bawah selimot.
Selimot siapa?
Selimot aku la.
Apahal nak cerita pasal selimot Munah pulak?
HohO~
Aku suka goyang goyang kaki sebelom tidor.
Ni aktiviti kegemaran lol.
Kadang kadang sampai bunyi kriuk kriuk asli pulak.
Kesian rumet aku nak tidor pon terganggu.
Duh.

Ni habit wajibul ghunnah aku sebelom tidor.
Selalu jugak tak perasan tiba tiba je dah goyang goyang kaki.
Aku pon terkejot.
Eh.
Macam mana boleh goyang goyang kaki ni?
HohO~
Tindakan luar kawal bak kata cikgu kajian tempatan aku.
Oh.
Bukan cikgu kajian tempatan.
Cikgu sains ye.
Aku saja nak selit istilah tu.
Sebab dah lama tak dengar perkataan kajian tempatan tu.
HohO~
Rindu.
Oh my.
Lari topik.
Lantak.

Oh.
Aku cuma goyang goyang kaki je setakat ni.
Goyang goyang punggong aku tak pernah coba pulak.
Apakata kau coba goyang goyang punggong sebelom tidor?
Mana tahu lagik best kebaboom.
Kan kan kan?

Alamak. Astaghfirullah al azim. Astaghfirullah al azim.

potpetpotpet: Tidor bukan senang. Tidor jugak tak susah. Maka, sudah mengantok disorongkan bantal. Lantak.

28 ulasan:

kasih berkata...

goyang kaki?
klu tido silang kaki lagi hebat ye tak?
astaghfirullah...
hahaha...
lantak.

cikgu isza berkata...

tido silang kaki.. berangan jadi bos :D

Aidy Shahiezad berkata...

kau masih tau mengucap...
bagus3x.. alhamdulillah...

p/s: smoga tiada ape lg yg bergoyang dibawah selimut slain dri kaki kau di mlm ari yek.. kemudaratan tingkat tinggi nnt... haha..

Hizami Li berkata...

kasih:
ahha.
ya.
mengucap.
:D

Hizami Li berkata...

isza:
ye ek?
alamak.
tak tahu pulak.
nasib baik goyang2 kaki je.
hohO~

Hizami Li berkata...

aidy:
ko jgn fikir lain.
ahha~

Aidy Shahiezad berkata...

aku tak pikir len..
tp aku pasti kau dah pikir len pun sbelum kau tulis entri nie.. ahaha..

xcaya ?? hah !! nampak tue, jelas tlukis kt muka kau... h0h0h0...

dah ar, nyte zami... ;p

FarhanaDr berkata...

Eh eh.. Samalah kita.. Hik hik.. Sekaki dan sejiwa ni.. Hahaha.. ;p

Dah2.. Tidur2.. Dah malam.. Hehehe..

Hizami Li berkata...

farhana:
ye ke kak?
ahha.
okay2.
nak tidor kot kejap lagi.
hohO~

Miss Cutey Cat berkata...

Uik.. tdo sambil goyang kaki?xlenguh ke?hik.. hik.. dasyat r.. jap nak imagine..=D

Hizami Li berkata...

miss cutey cat:
ahha.
sila imagine.
jgn lelebih.
;D

zikeryhassan berkata...

habit yg sama telah pun kita kongsi.
ahaha.

Hizami Li berkata...

zikery:
wow.
ramai jugak sama habit ni.
;D

AYUE berkata...

wahh . hobi u same n adekk i lahh . HAHA . gesel2 kaki . kui3 (:

Hizami Li berkata...

ayue:
ahha.
eh.
mcm lain je bunyi tu.
gesel2?
ahha.
i goyang2 la dear.
;P

Qarl berkata...

hahahaha

malas nk citer kat sini

chekgu!

syekgu tido dulu

Fauzan Abdullah berkata...

ishk ishk

nakal!!!! :P

Tanpa Nama berkata...

tetiba je aku stim baca tajuk atas tu, mencanak naik, opss! censored! ko ni zami... huhu

rupanya goyang kaki je... haha

Hizami Li berkata...

qarl:
hohO~
la.

Hizami Li berkata...

fauzan:
nakal sikit2 je.
hohO~

Hizami Li berkata...

anonymous:
weh.
perlu ke nak beritahu?
aiyoh~

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Hahaha.

An0nymos nakal :P

Hizami Li berkata...

miss lolly:
uits.
kan?
siapakah beliau?
hohO~

Ery Farieha berkata...

same la weh
goyang kaki smpi lena
hahahaha

Hizami Li berkata...

ery:
ahha.
really?
;P

joegrimjow berkata...

aiyokkk
xbest tertengok punggung tu

aiyokkkk


kajian tempatan
heheheheeee

Rowena Chasez berkata...

goyang kaki??
sama laa habit kte..
heheee..
kalo kaki dh stop goyang 2 tndanyer dh tido laa 2..
heheheee~

dAiEnG berkata...

tabiat!

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com