Rabu, 14 April 2010

Aktiviti Bawah Selimot. Lucah?

Sebelom nak scroll lebih lanjot lagi, sila pastikan umor anda dah lanjot 18 tahun dan ke atas.
Eh.
Aku betol betol ni.
Apahal aku nak tipu?
Lantak. 

Ya.
Aku nak kongsi cerita bawah selimot.
Selimot siapa?
Selimot aku la.
Apahal nak cerita pasal selimot Munah pulak?
HohO~
Aku suka goyang goyang kaki sebelom tidor.
Ni aktiviti kegemaran lol.
Kadang kadang sampai bunyi kriuk kriuk asli pulak.
Kesian rumet aku nak tidor pon terganggu.
Duh.

Ni habit wajibul ghunnah aku sebelom tidor.
Selalu jugak tak perasan tiba tiba je dah goyang goyang kaki.
Aku pon terkejot.
Eh.
Macam mana boleh goyang goyang kaki ni?
HohO~
Tindakan luar kawal bak kata cikgu kajian tempatan aku.
Oh.
Bukan cikgu kajian tempatan.
Cikgu sains ye.
Aku saja nak selit istilah tu.
Sebab dah lama tak dengar perkataan kajian tempatan tu.
HohO~
Rindu.
Oh my.
Lari topik.
Lantak.

Oh.
Aku cuma goyang goyang kaki je setakat ni.
Goyang goyang punggong aku tak pernah coba pulak.
Apakata kau coba goyang goyang punggong sebelom tidor?
Mana tahu lagik best kebaboom.
Kan kan kan?

Alamak. Astaghfirullah al azim. Astaghfirullah al azim.

potpetpotpet: Tidor bukan senang. Tidor jugak tak susah. Maka, sudah mengantok disorongkan bantal. Lantak.

28 ulasan:

  1. goyang kaki?
    klu tido silang kaki lagi hebat ye tak?
    astaghfirullah...
    hahaha...
    lantak.

    BalasPadam
  2. tido silang kaki.. berangan jadi bos :D

    BalasPadam
  3. kau masih tau mengucap...
    bagus3x.. alhamdulillah...

    p/s: smoga tiada ape lg yg bergoyang dibawah selimut slain dri kaki kau di mlm ari yek.. kemudaratan tingkat tinggi nnt... haha..

    BalasPadam
  4. kasih:
    ahha.
    ya.
    mengucap.
    :D

    BalasPadam
  5. isza:
    ye ek?
    alamak.
    tak tahu pulak.
    nasib baik goyang2 kaki je.
    hohO~

    BalasPadam
  6. aidy:
    ko jgn fikir lain.
    ahha~

    BalasPadam
  7. aku tak pikir len..
    tp aku pasti kau dah pikir len pun sbelum kau tulis entri nie.. ahaha..

    xcaya ?? hah !! nampak tue, jelas tlukis kt muka kau... h0h0h0...

    dah ar, nyte zami... ;p

    BalasPadam
  8. Eh eh.. Samalah kita.. Hik hik.. Sekaki dan sejiwa ni.. Hahaha.. ;p

    Dah2.. Tidur2.. Dah malam.. Hehehe..

    BalasPadam
  9. farhana:
    ye ke kak?
    ahha.
    okay2.
    nak tidor kot kejap lagi.
    hohO~

    BalasPadam
  10. Uik.. tdo sambil goyang kaki?xlenguh ke?hik.. hik.. dasyat r.. jap nak imagine..=D

    BalasPadam
  11. miss cutey cat:
    ahha.
    sila imagine.
    jgn lelebih.
    ;D

    BalasPadam
  12. habit yg sama telah pun kita kongsi.
    ahaha.

    BalasPadam
  13. zikery:
    wow.
    ramai jugak sama habit ni.
    ;D

    BalasPadam
  14. wahh . hobi u same n adekk i lahh . HAHA . gesel2 kaki . kui3 (:

    BalasPadam
  15. ayue:
    ahha.
    eh.
    mcm lain je bunyi tu.
    gesel2?
    ahha.
    i goyang2 la dear.
    ;P

    BalasPadam
  16. hahahaha

    malas nk citer kat sini

    chekgu!

    syekgu tido dulu

    BalasPadam
  17. Tanpa NamaApril 14, 2010

    tetiba je aku stim baca tajuk atas tu, mencanak naik, opss! censored! ko ni zami... huhu

    rupanya goyang kaki je... haha

    BalasPadam
  18. fauzan:
    nakal sikit2 je.
    hohO~

    BalasPadam
  19. anonymous:
    weh.
    perlu ke nak beritahu?
    aiyoh~

    BalasPadam
  20. miss lolly:
    uits.
    kan?
    siapakah beliau?
    hohO~

    BalasPadam
  21. same la weh
    goyang kaki smpi lena
    hahahaha

    BalasPadam
  22. aiyokkk
    xbest tertengok punggung tu

    aiyokkkk


    kajian tempatan
    heheheheeee

    BalasPadam
  23. goyang kaki??
    sama laa habit kte..
    heheee..
    kalo kaki dh stop goyang 2 tndanyer dh tido laa 2..
    heheheee~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com