Rabu, 10 Mac 2010

Tidur. Tema Kali Ni.


1. Bekas kekasih saya adalah:
Perempuan. Betul.

2. Saya sedang mendengar:
Azan Asar. Oh. Kau dah solat belum? Erk.

3. Mungkin saya patut:
Abaikan soalan ni.


4. Saya suka:
Hati.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Sayang saya. Kot.

6. Saya tak faham:
Kenapa saya cuba jawab soalan ni.

7. Saya kehilangan:
Idea.

8. Ramai yang berkata:
Tidak.

9. Makna nama saya:
Kegagahanku. Seriously. Hizami tu berasal daripada perkataan Arab yang bermaksud kegagahanku. Aku tak tipu.

10. Cinta itu adalah:
Buta.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Kat mana tempat tu? Boleh tak spesifik sikit?

12. Saya akan cuba:
Habiskan menjawab semua soalan ni. Oh tidak.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Selama-lamanya. Boleh?

14. Telefon bimbit saya:
Saya yang punya. Kan kan kan?

15. Bila saya terjaga dari tidur:
Saya tidur balik.

16. Saya paling meluat apabila:
Saya tahu rupanya ada banyak lagi soalan nak kena jawab ni. Oh.

17. Pesta/Parti adalah:
tak sama dengan Pesta Konvokesyen.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Hamster.

19. Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah:
7-12 tahun. Time kat sekolah rendah. Best gila kot.

20. Hari ini:
Dalam sejarah.

21. Malam ini saya akan:
Tidur.

22. Esok pula saya akan:
Bangun tidur.

23. Saya betul-betul ingin:
Tidur. Boleh?

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Aku bangun pagi ke? Haha.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Arked permainan.

26. Makanan Barat atau Jepun:
Makanan Barat.

27. Bilik yang terang atau gelap:
Bilik gelap.

28. Makanan segera adalah:
KFC.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Bye.

30. Siapa yang anda mahu Tag?
Tak nak. Bukan kau nak buat pun kalau aku tag kau kan? Haha.


p/s: Sekadar hiburan. Thanks a bunch to Miss Cutey Cat kerana sudi tag Hizami Li. Haha.

3 ulasan:

  1. kamoo pegi tdo skng. haih mamai lagi nih =)

    BalasPadam
  2. miss lolly:
    ahha.
    mamai takpe.
    ada la mcm sedar sikit2 tu.
    ahha~

    BalasPadam
  3. huhu..
    tag jela..
    mane tw kalo dorg terrajin..
    buat kot..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com