Rabu, 3 Mac 2010

Oh. Ni Baru Ek?

Okay. Kau suka tak bila ada orang tegur kau tentang sesuatu? Sesuatu sangat. Oh. Macam ni...


Ohoi kau, baju baru ek?

Wohooo kau, kasut baru ek?

Ehem kau, tudung baru ek?

Wallaweh kau, beg baru ek?

Olalala kau, kerongsang baru ek?

Uits kau, stoking baru ek?

Fuhhh kau, bulu mata palsu baru ek?

Rah rah ah ah ah rama rama ma gaga ooh la la... Erk?


Ya. Dialog-dialog macam tu. Haha. Kekadang, kalau dah tak ada modal nak cakap apa, mulalah aku dan kawan aku ni guna dialog-dialog seperti ni. Haha. Ya. Aku suka bertanyakan barang-barang baru kau. Biar semua orang dalam kelas tu tahu barang-barang baru kau kan? Hehe. Jahat ke aku? Tidak. Aku baik. Aku nak memastikan mereka semua tahu apa yang baru kat kau. Dah beli memahal kot, takkan kau nak biarkan hari kau berlalu tanpa seorang pun perasan kewujudan barang-barang tu. Kan kan kan? Haha. Oh. Aku bergurau dengan kau je.


p/s: Aku suka juga orang tegur aku macam tu. Sikit. Ya. At least, they noticed me!

22 ulasan:

  1. aku tambah lagi k, Eh Bini Baru ke? hahaha

    BalasPadam
  2. faiz:
    oh.
    setakat ni, tak ada classmate yang dah kahwin.
    ahha~

    BalasPadam
  3. perangai sama je mcm aku..aku pn suka ckp kuat2 kalau tgk kwn2 aku pakai sesuatu yg baru...hahaha

    BalasPadam
  4. hahahahahah! sy pun suka buat mcm tu kat org.. best apa..

    BalasPadam
  5. zamie, rupa2nye kmu ni sengaja ea??
    baru tau selalu kmu hanye nk kenakan sy... ishh~~~ =D

    BalasPadam
  6. dh besar2 ni xbese kot ckp cmtu

    tp if ckp cmtu pun

    buli dak2 yg pendiam dlm kelas

    hehehehe

    BalasPadam
  7. baca entry ni..
    aku tringat mse aku form 3..
    klasmate aku puji sorang dak ni..

    baju baru eh??

    pastu dak tu kata x..
    pastu kawan aku ni cakap banyak kali tu baju baru kan

    tapi tbe2 dak tu nangis..
    aku n kawan aku mula x pham
    puji baju baru on bley nangis??

    x pham2..

    BalasPadam
  8. fanzi:
    oh.
    give me 5!
    ahha~

    BalasPadam
  9. qarl:
    hehe.
    sbg usik mengusik harian.
    ahha~

    BalasPadam
  10. slackerz:
    oh.
    siapakah budak tu?
    ahha.
    sian die.
    T-T

    BalasPadam
  11. ckp je xde.. selalu mcm pun...
    kdg ada baju baru pun cam xberani nk pakai g claz tkt kmu tanye cam 2..
    xtau pulak nk jwb pe.. haha~~
    gurau je la.. hehe~~

    BalasPadam
  12. tapi kan..
    if ade orang tegor saye pakai barang2 baru..
    sy rase malu n cm nk dok jauh2..
    tatau la nape..huhu..=)

    BalasPadam
  13. jhou:
    ahha.
    ye la tu.
    pakai je baju baru.
    ahha~

    BalasPadam
  14. miss yan:
    ye kan?
    ahha.
    ada org mcm tu.
    huhu~

    BalasPadam
  15. hahaha..betol2..mmg suke di tegur..
    sbb tu la aku suke shopping..
    cos nak selalu di tegur pakai baju baru..

    ops..
    =p

    ~daniel adie~

    BalasPadam
  16. zamie, sok ea... haha~~

    BalasPadam
  17. adie:
    ahha.
    ya. kau memang.
    ahha~

    BalasPadam
  18. jhou:
    okay.
    ahha.
    baju batik ke?

    BalasPadam
  19. yup... kmi pakat ramai2.. haha...
    cepat antar baju g kedai la..
    lain kali khamis dpt pakai baju batik gak.. haha...

    BalasPadam
  20. hahaha...


    nanti aku jawab sangat cantik kan benda baru aku ni...hahaha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com