Sabtu, 27 Mac 2010

Hoi! Matikan Lampu Kau Sekejap Boleh?

Oh.
Before it's too late.
Let's together celebrate Earth Hour Day.
Bila?
Hari ni la.
Kau tahu ke tak ni?
Isk.
Tak prihatin sungguh ye.
Hoho.
Ya.
Pada tanggal 27 Mac 2010 ni, sila matikan lampu lampu anda.
Segala jenis lampu okay.
Oh. Lampu isyarat nak kena matikan jugak ke?
Erk. Aku tak tahu menahu pulak pasal tu.
Hoho. Tak susah bukan?
Matikan lampu selama sejam.
Lepas tu, on la balik.
Siapa kata susah?
Jom lawan one two jus!
Hoho.


Apa yang penting, anda sila beri kerjasama boleh?
Sekejap je. Sejam.
Tak lama bukan?
Hoho.
Bak kata pepatah, anda mampu mengubahnya.
Erk. Spesies pepatah ke tu?

Oh my. Kenal tak gaya ni? Daniel Adie suka buat mimik bibir macam ni. Hoho.

10 ulasan:

::FAIZ FARISH:: berkata...

Yeah Tutup Lampu

hanis berkata...

Tutup lampu bukak Lappy.. Sama je, kan? Takde function.. Ahaha...

aZizoL berkata...

ye aku kenal gaye tu..hahaha

Hizami Li berkata...

faiz:
ahha.
kan?

Hizami Li berkata...

hanis:
oh.
sometimes a small thing can make a big different.
at least we do SOMETHING.
okay?
bila kita on laptop dan jugak bukak lampu... dibandingkan dgn kita on laptop but tutup lampu... which one is better?
ya.
mungkin anda tak nampak apa2 kepentingan kan?
sbb anda mengamalkan budaya TAK KISAH.
;D

Hizami Li berkata...

azizol:
ahha.
kenal sgt2 kan?
hoho~

Aidy Shahiezad berkata...

cube bayangkan...

aku tgh drive, dan waktu pun masuk jam 8.30 mlm..

haruskah aku tutup lampu kereta aku gak ?? uhuks.. ;p

Hizami Li berkata...

aidy:
ahha.
nak tutup pun boleh je.
ahha~
akibat, sendiri tanggung la.
:P

Hizami Li berkata...

aidy:
ahha.
nak tutup pun boleh je.
ahha~
akibat, sendiri tanggung la.
:P

hans berkata...

alamak
gua terlupa nak matikan lampu

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com