Sabtu, 20 Mac 2010

Apa Khabar? Sihat Ke Tak?

Hoho. Hai. Apa khabar? Sihat ke tak?
Erk. Pertanyaan apa khabar tu sama je dengan sihat ke tak.
Kan kan kan? Okay. Kau faham ke tak ni?
Gedebushhh... Kita cuba tengok dalam ayat matematik pulak.
Apa khabar? = Sihat ke tak?
Betul tak? Oh. Pertanyaan betul tak tu tak termasuk dalam persamaan tu.
Aku tanya kau betul tak ayat matematik tu. Ya. Maka, sila jangan keliru.
Oh. So, tak perlu kot kalau kau dah tanya apa khabar lepas tu kau tanya sihat ke tak.
Pilih la. Apa khabar atau sihat ke tak.
Haha. Apahal aku hari ni?
Uits... Tetiba aku persoalkan benda ni. Entah.

Oh. Aku dah ada kat Melaka ni.
Rumah manis rumah. Oh. In English, home sweet home.
Semalam. Aku drive from Tanjong Malim.
Alhamdulillah. Selamat sampai jugak.
Seriously. Aku mengantuk dalam perjalanan semalam.
Nasib la sempat berhenti kat Restoran Jejantas Sungai Buloh.
Refresh. Then, teruskan perjalanan semula.
Esok pulak aku dah kena balik semula ke Tanjong Malim tu.
Sekejap bukan? Memang sekejap.
Dan esok jugak aku nak kena hantar my sisters.
Adik kat Cyberjaya. Nana kat Shah Alam.

p/s: Mekerepek pada hujung minggu. Seriously. Kalau kau ada migrain, jangan layan aku ni. Huhu~

8 ulasan:

  1. alamak..
    i ade migrain..
    hbis migrain i dtg bce entry nie..
    hahaaa~

    same je laa apa kbr = sihat ke x??
    kalo dia tnya 2 kali mksudnyer terlebih caring r 2..
    atau pon dia mengong..=P

    BalasPadam
  2. rowena:
    ahha.
    nah amik obat ni.
    uhuk.
    ;D

    BalasPadam
  3. weee..org tg.malim kah?

    BalasPadam
  4. weee..org tg.malim kah?

    BalasPadam
  5. rara:
    oh.
    bukan.
    study kt tm je.
    hehe~

    BalasPadam
  6. tetibe jer migrain bce entry nie..huhu..

    BalasPadam
  7. ayunni:
    ahha.
    nah panadol.
    hehe~

    BalasPadam
  8. r&r sg.buloh??

    gagaga

    rajin mkn burger king la tu kan

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com