Rabu, 24 Februari 2010

Terlajak Perahu Boleh Diundur. Terlajak Tindakan? Boleh Minta Maaf. Kan?

Ya. Berita gembira. Okay. Why? Aku dapat duit berjuta-juta ke? Aku dapat kereta BMW ke? Aku dapat barang kemas Habib Jewels ke? Aku dapat bercuti ke Paris ke? Wah. Terbongkar ke[materialistik]an aku. Shhh... Oh. Aku dah berbaik semula dengan kawan aku! Ya. Aku bergaduh dengan dia semalam. Kan bagus macam ni? Dia minta maaf. Aku minta maaf juga. Ya. Dia dah menceritakan semua masalah dia kat aku. Dan aku memahami dia. Why he acted like that yesterday. Bukan calang-calang masalah yang dia hadapi sekarang ni. Aku harap kau tabah. Okay? But, jangan lepas geram kat aku lagi tau? Hehe. Good luck in your life!

p/s: Okay. Mood dah stabil. I'm in his friends' list. Again. Hehe.

2 ulasan:

saya berkata...

hehehe saket kan kalau putus kawan.. alamak macam xde kaitan je.. adoyaii

~gOSsiP BoyZ~ berkata...

haha..okayh baguslah tuh..

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com