Ahad, 24 Mei 2009

Maaf, terlupa!

kisah 1

kisah ni blaku 2 ari lepas ye.
hahaha... mmg agak klaka + pelik gak la.

mak aku gta0 yg adik aku s0rang ni, audi, nk earf0n.
audi = mmg name die k~

die d0k sk0ol Seri Puteri Cyberjaya.

alang2 mak aku nk lawat die ujung minggu ne,
die minx r earf0n tu.
sbb earf0n mp3 die da r0sak.

kemudian, aku gta0 la yg aku ade earf0n.
s0, xya bazir duit g beli lg kn?

mak: abang (ayah aku), adik nak earf0n. earf0n die da r0sak.

aku tdgr dial0g tu.
aku dgn serta-merta teringat
kt earf0n s0ny yg aku beli kt kl tyme dgn zam dulu.

tyme tu, earf0n aku yg r0sak, aku p0n beli r.
dlm rm50 la k0t.

skrg da x gune sgt.
better aku bg adik aku je.
maka, dgn k0nfiden yg separa, aku p0n bsuara.

aku: bu, abg ade earf0n tu. t abg bg adik r.
mak: ye? 0k. jd, xya beli r. abg da ade.

huaaa... x abez g.
aku gler babi r k0nfiden ade earf0n tu.

ari p0n blalu. sampai r mlm sabtu.
which, es0k, ahad, d0rang nk g lawat adek aku tu.
jd, mlm tu, aku d0k cari r earf0n tu.
cari kt dlm beg BUM, xd.

cari dlm k0tak, xd gak.
cari kt bwh katil, xd!

s0, kesimpulannya, mmg xd!

huaaa... aku tlupe.
aku g simpan kt dlm k0tak which kt k0lej kediaman aku la...
kt perak ta0! ja0h weh...

cane r ley lupe. huhuhu...
sengal gler aku.
nape la aku x g cari awal2 lg?
kan da susah skang.

hmmm... xp r. es0knye aku gta0 mak aku.
mak aku p0n geram (k0t), yela, x ckp awal2.
ley gak mak aku g beli sblm ne.
huhuhu... s0ri mak! x sengaje la...~

ab0ve is gmbr aku dgn adik aku tuh, audi, tyme raye lepas.

3 ulasan:

  1. hehehe... best bace blog nih... cam buku cerite bergambar... hik3... kreatif... :)

    BalasPadam
  2. semangat jew nak thu cerita ni.. hehehe kelakar...

    BalasPadam
  3. semangat je bace blog neh.. kelakar gila.. menarik jalan cerita dye yg ade dgn gmbar..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com